Hop til indhold
MiAarhus

Nogen der kender SGRSUGERDADDY fra Viborg

Recommended Posts

Den grå skrev, den 16.1.2023 at 13:10:

Jeg skrev med hende, men blev blokkeret, fordi jeg skrev, at jeg ikke kender mine planer for ugen endnu 

Det skal siges, at hun senere ophævede blokkeringen, og vi fik en aftale til i dag, som jeg dog senere måtte aflyse på grund af ændrede planer

Del dette indlæg


Link til indlæg
d79 skrev, den 31.1.2023 at 19:32:

Må jeg spørge hvorfor hun ikke  er noget for dig?

Du må gerne spørge :D  - meget overvægtige kvinder er ikke noget for mig, og hendes generelle opførsel blandt andre er heller ikke lige min kop te. Hun er for meget drama queen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej nogen der har besøgt hende og kan fortælle lidt mere, jeg synes hendes billeder ser frække ud, men der kan man jo heller ikke se underkroppen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Så har jeg besøgt hende og ja hun er lidt kraftig men det gjorde nu ikke mig noget. Jeg synes også hun var sød og god at kommunikere med, man kunne mærke at hun godt kunne lide sex og nød det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, den 2.2.2023 at 00:44:

Du må gerne spørge :D  - meget overvægtige kvinder er ikke noget for mig, og hendes generelle opførsel blandt andre er heller ikke lige min kop te. Hun er for meget drama queen.

Hvordan drama queen? 

Nogen der har mere at tilføje ? Er hun prof/GP eller SB ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FyrFraHerning skrev, for 13 timer siden:

Hvordan drama queen? 

Nogen der har mere at tilføje ? Er hun prof/GP eller SB ?

 

Hun er SB, og syntes ikke at der er noget drama queen over hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om det kommer ind under Drama Queen eller bare dum kælling, men Har set hende i Netto i Overlund hvor hun skabte sig ad helvede til overfor den unge fyr i forretningen! 
MEGET Kunstig at se på 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes, at kunstig kan være frækt.

Er der nogen som vil oplyse, hvad hun tager for et besøg, og hvad tilbyder hun? 

Blow uden?

På forhånd tak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt hende for en uges tid siden.
Hun virker noget mere imødekommende privat. Men billederne lyver, hun er meget tyk og ser noget ældre ud

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...