Hop til indhold

Featured Replies

• 3 years later...
Skrevet

Jeg er gået forbi nogle gange og har overvejet stedet. Jeg søgte hvad jeg kunne af info, og nåede til den konklusion at stedet er helt grønt (på dansk: ikke tilbyder nogen form for happy end). Jeg må indrømme at jeg ikke kan huske, hvad der gik mig til at konkludere det, men måske priserne, som er "skæve" - dvs. det er nok nødvendigt at betale elektronisk fremfor kontant - og så hele butikkens "fremtoning" i et kvarter med høj husleje samt nul omtale nogensinde på eroguide (som jeg har kunnet finde). Det er cirka samme prisniveau som Nimat Spa som er en del af Hotel Kong Arthur - Vendersgade/Nørre Søgade.

Men ingen regel uden undtagelser, og hvis nogen kan fortælle at massageoplevelsen er exceptionel, så udelukker jeg ikke, at jeg kunne finde på det.

Skrevet

Detta står på flera platser i deras website: 

SabayJai gør opmærksom på at vi udelukkende udfører professionel massage, og ingen former for intim massage”.

Jag har ingen personlig erfarenhet av dem.

Chibi

Skrevet
Chibi skrev, den 2.2.2026 at 18:43:

Detta står på flera platser i deras website: 

Hvad de skriver i reklame kan man ikke altid regne med i praksis. Ligesom al anden reklame. Men vejledningen om fradragsmuligheder under behandlingen "virksomhedsmassage" (som virkelig er et sjovt navn for massage) er meget usædvanlig for thaimassage - skat og moms? 

Redigeret af Bebop

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.