Hop til indhold

Alternative veje til udløsning

Featured Replies

Skrevet

Hey alle,

en lidt anderledes efterlysning.

Jeg har af forskellige årsager reduceret følesans syd for navlen, dette betyder at bj og hj ikke bare kan bringe mig i mål. Kraftige vibrationer, ja, men det har så andre konsekvenser som endnu mere nedsat følsomhed og potentiel EMS.

Jeg må derfor finde andre veje til de erotiske lyksaligheder og dér har jeg brug for hjælp.

Hvilken GP derude har (udover forhåbentlig store bryster) forskelligt legetøj som kan afprøves på mig for, at finde nye veje til udløsning. Det kunne være sounding, elektrosex, hvad ved jeg ......... :-) Det er vigtigt, at det er en GP der har forståelse for problemstillingen.

Kender du en kandidat, så hint mig gerne (også ok i pb) - er du kandidat, så skriv endelig pb :-)

Privat eller "pro" gør ingen forskel, alder/højde/drøjde betyder heller ikke noget, store bryster er et ønske ikke et krav, område kunne være storkøbenhavn.

Med håbet om nye veje til Rom

KBH-M

Skrevet

Jeg kunne godt forestille mig at flere at de GP'er der tilbyder dominans kunne sætte en pakke sammen. De har helt sikkert det udstyr du nævner. Jeg har selv prøvet noget en enkelt gang (burde nok prøve igen). Der var ikke så meget dominans over det, det havde vi aftalt på forhånd, andet end at jeg bare skulle læne mig tilbage og tage imod de ting vi havde aftalt + nogle ting hun fik lyst til at prøve, og som hun vurderede ikke overskred mine grænser, og så ellers sørge for at jeg ikke kom før hun gav tilladelse.

Jeg kan ikke anbefale nogen, måske en anden kan? Jeg tror du bliver nød til at kontakte og forklare din situation og ønsker. Selvom jeg kun har prøvet det en enkelt gang, så er min erfaring at GPer der tilbyder dominans er ret gode til svare på mails, og jeg forestiller mig at de er gode til at lytte og føle efter.

Håber du finder noget.

Skrevet

Er ikke helt sikker på, at jeg kan hjælpe med gode råd, ej heller sikker på, at vi lider af det samme problem. Efter 5 besøg hos virkeligt sød gp med dejlig blid sex oplevede jeg, at det, der gav mig udløsning i min pure ungdom, ikke virker i dag, måske pga. alder, potensproblemer og nedsat følsomhed, men så opdagede min gp, at jeg i bund og grund er sadomasochist og altid har været det, og at kvælelege, bondage, pisk osv. giver mig gigantudløsninger. Noget blid sex ikke kan længere. Min seksualitet, krop, psyke osv. har med andre ord forandret sig en del, og masochismen er blevet mere fremtrædende, ligesom der skal hårdere midler til for at ophidse mig seksuelt. 

Jeg har dermed fundet vejen til orgasme og udløsning, men den er godt nok anstrengende.

Skrevet
KBH-M skrev, for 49 minutter siden:

Jeg har af forskellige årsager reduceret følesans syd for navlen, dette betyder at bj og hj ikke bare kan bringe mig i mål

Lad være med at gå op i det - nyd istedetfor en god erektion  - og kan du komme ved egen hjælp - så få pigen til at tage over til slut ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.