Guest Aand Skrevet 29. November, 2013 Er der en sted i Århus eller deromkrig hvor man kan få massag og derefter sex uden gummi? Evt svar på privat meddelelse, da æmnet er lidt farligt herinde på guiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15456 Skrevet 29. November, 2013 (edited) Tror ikke det findes Redigeret 29. November, 2013 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2013 Er der en sted i Århus eller deromkrig hvor man kan få massag og derefter sex uden gummi? Evt svar på privat meddelelse, da æmnet er lidt farligt herinde på guiden. Jeg det tilbudt i Solbjerg - Hovedgaden - men sagde pænt og høfligt NEJ TAK - skønt hun var meget lækker ... Jeg mener hun er taget tilbage til Thailand ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 145 Skrevet 28. December, 2013 Der er ikke nogen steder som sådan. Det kommer altid an på pigen. Hvis hun kan lide dig er der en større chance. Jeg har fået det flere forskellige steder i Århus. Af dem der stadig findes er: Chaba og Siam. Generelt mener jeg du kan sige at hvis du har været ved den samme pige nogen gange og du har indtryk af at hun kan lide dig, så er der en god chance. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mogms 80 Skrevet 29. Januar, 2014 Du kan næsten altid få det hos Jupa... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg