Hop til indhold
henlan

BDSM med Frejdige Freja

Recommended Posts

Havde en dejlig BDSM-oplevelse med langbenede og frække Freja hos Eventyrpigerne i slutningen af november sidste år (en af mange), som jeg gerne vil dele med jer. Hele affæren startede egentligt med, at jeg besøgte hende 4-5 gange i løbet af sommeren og efteråret 2022, hvor jeg fik dejlig blid og fræk sex, men af en eller anden grund uden at få orgasme. Freja opfordrede mig efterfølgende flere gange til at fortælle hende om eventuelle særlige ønsker, jeg måtte have, og efterhånden fandt jeg modet til at fortælle hende mine dybeste seksuelle hemmeligheder og ønsker, som bl.a. omfatter bondage, pisk, kildetortur, facesitting og kvæleleg, og en dag i november gik vi så i gang med det, der skulle udvikle sig til min bedste og mest vanedannende seksuelle oplevelse i mange år:

Jeg ringer og booker et par timer, bestiller en taxa og sidder hurtigt spændt og forventningsfuld i værelset hos Eventyrpigerne og venter på Freja, der hurtigt dukker op, smilende og venlig som altid. Hun modtager nogle penge, går ned til telefondamen med dem, og kommer så tilbage. Tøjet kommer af, og vi lægger os på sengen og starter forsigtigt med lidt kæleri, der hurtigt udvikler sig til fastspænding med reb og remme, så jeg ikke kan komme fri. Freja begynder at kilde mig over hele kroppen, hvilket er meget pirrende, når jeg ikke rigtigt kan gøre modstand, og efterhånden finder hun pisken frem og begynder at bearbejde mine inderlår, først blidt, men efterhånden hårdere og hårdere. (Jeg havde bedt hende om at lægge kræfterne i, og den anmodning tog hun alvorligt, så jeg følte i den grad mine grænser blev rykket).

Men mine lår er efterhånden godt røde og varme, og Freja spørger, om vi nu skal lege med den 15-liters plastikpose, jeg har medbragt, og jeg svarer lidt ør i hovedet, at vi godt kan vente lidt. I stedet sætter hun sig på mit forsvarsløse ansigt og blokerer mit åndedræt i 20-30 sekunder, mens hun bearbejder mit underliv, hvilket resulterer i den kraftigste orgasme, jeg har oplevet i nyere tid...

Det siger sig selv, at jeg tog hjem som en lykkelig mand. Freja er en moden og livserfaren dame, der kan noget som domina og som glædespige og menneske i det hele taget. Hun er tilpas hård til, at det har en effekt, men også hensynsfuld og empatisk nok til, at man ikke tager skade af oplevelsen. Jeg føler mig altid i centrum sammen med hende, og hun ringer sågar efter en taxa til mig, hver gang jeg forlader hende. Hun elsker at eksperimentere, og lever virkeligt op til Eventyrpigernes motto: 'Din fantasi, vores udfordring.' Og hvis man får lyst til at vende hele situationen på hovedet, kan man også få hende som slavepige for en stund. Så vidt jeg ved, tager hun vagter flere forskellige steder i Sjælland og Jylland, så de fleste mennesker i landet har heldigvis mulighed for at få et møde i stand med hende.

 

 

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...