Hop til indhold

ANN47 (Frederiksberg)... SPAR JERES PENGE!

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Ann47 igennem flere år. (Hun startede med at være 47, men har vidst fundet kuren mod alderdom, for selvom jeg er blevet en del ældre, forbliver hun 47.)

Mine mange besøg skyldes ene og alene, at hun har store kasser og tager den hårdt i alle huller - til tider også uden kondom. (Læs nedenfor.)

Desværre er servicen faldet markant gennem årene, og vi er nu nået til, at jeg direkte vil fraråde besøg og spilde penge på hende.

Her er hvorfor...

1. Hun lyver

2. Hun ændrer altid på aftaler efter betaling

3. Hun er usoigneret

4. Hun snyder dig, hvis hun kan slippe afsted med det

Alt ovenstående er gradvist blevet værre og værre gennem årene, og er i dag så markant, at det er blevet for meget.

Min absolut sidste oplevelse med hende, kostede mig 3.000, og gav 10 minutters kedelig oplevelse med en uoplagt (og ildelugtende) Ann, der efter 2 minutter bad mig blive færdig.

Det store beløb skyldtes en indgået aftale om fri sex uden kondom i en måned. (Noget vi førhen har haft aftaler om flere gange.) Men efter betaling gik det stødt ned af bakke. Pludselig var det kun 14 dage. Pludselig (via SMS senere), var det maksimalt 4 gange. Pludselig (igen via SMS) var det nu med kondom. Og til sidst overholdt hun ikke aftalte møder, hvorfor det endte med én gang (som beskrevet ovenfor) á 15 minutter.

Skal man besøge hende, så nøjes med en quickie. Alt andet er skæg og blå briller.

Med så mange skønne thaikvinder til rådighed, er Ann47 simpelthen hverken jeres tid eller jeres penge værd.

Skrevet

Tak for advarsel. Man skulle tro, at du som trofast stamkunde ville få en bedre behandling. Men hvis jeg mod forventning alligevel besøger hende, bliver det kun for at få et kursus i forhaling af alderdommen.

Skrevet

fair priser ellers

Skrevet

Priserne er super fair @mrfisher. Vær dog opmærksom på, at den pågældende ydelse med stor sandsynlighed skifter karakter efter betaling.

Skrevet
henlan skrev, for 2 timer siden:

Tak for advarsel. Man skulle tro, at du som trofast stamkunde ville få en bedre behandling. Men hvis jeg mod forventning alligevel besøger hende, bliver det kun for at få et kursus i forhaling af alderdommen.

Ja jeg har haft samme tanke, men desværre gik det den stik modsatte vej. Kemien har ellers aldrig fejlet noget.

Skrevet
holmes71 skrev, for 15 timer siden:

Kemien har ellers aldrig fejlet noget

Har du snakket med hende om det?

Det lyder som et par forhold, der er som flest, i starten gensidig hengivenhed og alt er godt og lyserødt, men som tiden går bliver det mere og mere rutine.

Hvad er "fri sex i 1 måned" for dig? er det 1-2 x gange dagligt, om ugen eller??

Har hun måske fået flere kunder? og lavet aftaler med dem som med dig (uden du ved det), og derfor begyndt at "brænde ud"?

Skrevet
Gløden skrev, for 2 timer siden:

Har du snakket med hende om det?

Det lyder som et par forhold, der er som flest, i starten gensidig hengivenhed og alt er godt og lyserødt, men som tiden går bliver det mere og mere rutine.

Hvad er "fri sex i 1 måned" for dig? er det 1-2 x gange dagligt, om ugen eller??

Har hun måske fået flere kunder? og lavet aftaler med dem som med dig (uden du ved det), og derfor begyndt at "brænde ud"?

Super gode pointer @Gløden. Og ja. Faktisk mange gange. Men hun er sygt dårlig til dansk (og engelsk), hvilket besværliggøre alt. Og derudover er det jo netop ikke et parforhold, men en service jeg betaler for.

Mht. "fri sex i en måned" har aftalen førhen dækket over 3-4 gange ugentligt. Uagtet dette er det i hvert tilfælde mere end blot en enkelt gang

Og hun har meget vel flere kunder, men det er vel ikke noget, jeg skal tænke over som kunde. Hvis hun har meget at lave, kan hun vel sige nej, inden hun selv tilbyder servicen, og så senere går tilbage på næsten alle detaljer.

Skrevet

Besøgte hende for ca 6 md siden. Stedet på Frederiksberg er pænt trist. Jeg fik først en dårlig massage, at en anden gammel thai pige. Massagen var total uden indlevelse. Efter lidt tid, kom Ann ind i rummet, som iøvrigt ikke var meget større end et kosteskab. Min pik var slet ikke vågne, men regnfrakken blev puttet/mast på. Og så vendte hun ellers røven til. Meget kan man sige om hende, men hun kan tage imod. Så hvis bare man vil røvpule til man kommer, kan hun godt levere varen. Men hvis man tror på flirt, indlevelse, humor eller kærtegn. Så er man gået helt forkert. Det er en ren penge anal maskine. 

Skrevet

Findes der andre gode thai alternativer til hende i indre by som er friske på at blive røvpullet? 

Skrevet
kasplaren skrev, for 3 timer siden:

Findes der andre gode thai alternativer til hende i indre by som er friske på at blive røvpullet? 

Tjaaa muligvis, men opret gerne din egen eftersøgning, på den måde risikere du ikke at starte en afsporing af denne tråd der omhandler Ann på Frederiksberg.

Skrevet

Jeg har haft lignende aftale med Ann, hvilket gik uden de store problemer. Men det er også noget tid siden. 

Ligesom @holmes71 var det hendes evne til at tage imod - især i 2’eren som tiltrak mig. 

Sidst jeg så hende fortalte hun at pga. hun havde fået sygdom af at gøre det uden, så ville hun kun med kondom fra nu af.

Men jeg er nu enig med TS. Man skal gå efter quicky og ikke andet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.