Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ønsker at blive inspireret mens jeg slapper af og forkæler mig selv :) Derfor leder jeg efter den bedste thaimassage i Kbh - den dygtigste massør og en som selv har valgt at være her. Ekstraydelser såvel som udseende er fuldkommen ligegyldigt.

I går var jeg et unavngivet sted i Kbh, og jeg tror vi blev afbrudt 8-10 gange af kolleger der kom ind og spurgte om ting, gik igennem lokalet mens jeg lå der kun i trusser, massøren forlod lokalet for at tale med kolleger og åbne døren når det ringede på. Massagen var ganske glimrende, men det var simpelthen svært at slappe ordentligt af når man hele tiden blev afbrudt og døren ud til gangen ofte blev åbnet og man ikke vidste hvor mange der stod og gloede på én. Så jeg leder også efter et sted med mere ro på end her :)

Tak <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville besøg Ju Wellness på Strandvejen ude i Hellerup. Hun har hjemmeside og der kan du også booke direkte tid.

Hendes Ju-massage er himmelsk. Her vil du i ro og mag kunne nyde din massage. 

Jenny I Vardegade giver også en virkelig god masse. Hedder Jenny Thaimassage og har hjemmeside ligeledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keyser

Du bør unde dig selv en time med Jin fra Royal Thai Massage. Hun er uden tvivl den bedste massør jeg truffet. Hun er dog noget indesluttet - i hvert fald overfor mænd der kigger på hende. Måske løsner hun mere op for en kvinde? :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har indtil videre kun været på Ankor Wellness i Valby. Fantastisk god massage efter min mening. Det var dog alle gange med en form for seksuel ydelse til sidst, som var på pigens initiativ. Ingen tegn på at nogen var triste eller bestemte over andre. Du kan også få ordnet negle på stedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...