Hop til indhold
yrghh

Valbybabe - ikke hvad hun udgiver sig for

Recommended Posts

I sin profil skriver hun at hun søger et langvarigt forhold, men samtalen drejede meget hurtigt over på, at jeg skulle give en gave for at se hende nøgen.

Da jeg fortalte, at jeg ikke vil sende penge til en, jeg ikke har mødt i virkeligheden blev hun "fornærmet" og blokerede mig.

Typisk scammer move

Da hun har blokeret mig, kan jeg desværre ikke linke til hende, men hendes navn på sugardaters er ValbyBabe
 

Mon ikke den her fra min history er hende: https://sugardaters.com/da/profile/nQzw8QvdWB

Redigeret af yrghh
link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
yrghh skrev, for 5 timer siden:

I sin profil skriver hun at hun søger et langvarigt forhold, men samtalen drejede meget hurtigt over på, at jeg skulle give en gave for at se hende nøgen.

Da jeg fortalte, at jeg ikke vil sende penge til en, jeg ikke har mødt i virkeligheden blev hun "fornærmet" og blokerede mig.

Typisk scammer move

Da hun har blokeret mig, kan jeg desværre ikke linke til hende, men hendes navn på sugardaters er ValbyBabe
 

Mon ikke den her fra min history er hende: https://sugardaters.com/da/profile/nQzw8QvdWB

ingen Profil med det navn: Hvilken alder og andet har hun

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 1 time siden:

ingen Profil med det navn: Hvilken alder og andet har hun

Okay. Måske har andre anmeldt hende så.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
yrghh skrev, for 1 time siden:

Okay. Måske har andre anmeldt hende så.

ja men tillykke så, så er du den første siden har slettet p g a en anmeldelse, 
hvor gammel var hun og hvor boede hun , udseende osv ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 8 minutter siden:

ja men tillykke så, så er du den første siden har slettet p g a en anmeldelse, 
hvor gammel var hun og hvor boede hun , udseende osv ?

ValbyBabe sagde hun var 18 og fra Valby. Brunt hår til lige over brysterne. Hvid net-top med sort BH over. Jeg ved ikke hvor meget info, jeg ellers må dele her.

Det er i øvrigt ikke mig, der har fået hende slettet. Da hun blokerede mig på WhatsApp var profilen allerede væk på SD.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
yrghh skrev, for 31 minutter siden:

ValbyBabe sagde hun var 18 og fra Valby. Brunt hår til lige over brysterne. Hvid net-top med sort BH over. Jeg ved ikke hvor meget info, jeg ellers må dele her.

Det er i øvrigt ikke mig, der har fået hende slettet. Da hun blokerede mig på WhatsApp var profilen allerede væk på SD.

så hvordan skulle en efterlysning så hjælpe her ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, 1 time siden:

så hvordan skulle en efterlysning så hjælpe her ??

Det er ikke en efterlysning. Det er en anmeldelse/advarsel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

på en som ikke længere har en profil som var væk på siden da du blev blokeret på whatsapp ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, 1 time siden:

på en som ikke længere har en profil som var væk på siden da du blev blokeret på whatsapp ??

men som en anden bruger dog bekræfter stadig eksisterer 

Mit eget udgangspunkt var "Da hun har blokeret mig, kan jeg desværre ikke linke til hende", men da du heller ikke kunne finde hende, gik jeg lidt forhastet ud fra, at profilen måtte være slettet helt. Det var min fejl.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det samme skete for mig, jeg spurgte om hun evt. havde snap men den var privat, så jeg gav hende mit whatsapp nummer, og hun skrev der og samtidig blokerede hun mig på sd. og det første hun spurgte om var hvilke fantasier jeg havde, det svarede jeg lidt bredt på, så jeg spurgte hende hvad der tændte hende , svarede hun at det gjorde en flot pik, om jeg ikke kunne sende et billede af min, men der var mine alarmklokker allerede begyndt at ringe, og så tilbød hun at sende billeder for penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arado skrev, for 2 timer siden:

Det samme skete for mig, jeg spurgte om hun evt. havde snap men den var privat, så jeg gav hende mit whatsapp nummer, og hun skrev der og samtidig blokerede hun mig på sd. og det første hun spurgte om var hvilke fantasier jeg havde, det svarede jeg lidt bredt på, så jeg spurgte hende hvad der tændte hende , svarede hun at det gjorde en flot pik, om jeg ikke kunne sende et billede af min, men der var mine alarmklokker allerede begyndt at ringe, og så tilbød hun at sende billeder for penge.

Det ligner samme mønster:

  • Hvad er du så til seksuelt?
  • Jeg kan egentlig bare lide en mand som bestemmer med en flot pik. 
  • Må jeg se den så?
  • Du må ellers gerne se mig nøgen nu for en lille gave. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...