Hop til indhold

GP i Svendborg eller omegn efterlyses

Featured Replies

Skrevet

Skal tilbringe onsdag og torsdag i Svendborg i forbindelse med arbejde, og kunne godt tænke mig at se en sød kvinde, men synes ikke jeg kan finde nogen søde kvinder i Svendborg eller omegn.:x

Det passer så ikke helt, fandt en enkelt kvinde, men hun er 23 og tror ikke hun vil have besøg af sådan en gammel herre som mig :)

Har I måske et bud på en kvinde ?, gør ikke noget hvis det er noget med massage, kan godt li at røre, og blive rørt ved, tror det hedder GFE :wub:

Har aldrig prøvet Thai, men der skal jo være en første gang for alt :)

Kom gerne med bud på PM hvis I vil være anonyme.

På forhånd tak for hjælp

Skrevet
Midt i livet skrev, for 49 minutter siden:Det passer så ikke helt, fandt en enkelt kvinde, men hun er 23 og tror ikke hun vil have besøg af sådan en gammel herre som mig :)

Hvis ikke dine egne præferencer taler imod, vil jeg helt klart anbefale at skrive til hende og nævne din alder. Jeg er selv 25 og tager gerne imod søde ældre mænd - dog ikke fra det område. 

Skrevet

Der er en ung pige på Langeland.  Det er Ca 30 min kørsel

Skrevet
  • Author

@SiaUngQ, ved ikke hvorfor, men tror jeg vil føle jeg overskrider jeres grænser når I er så meget yngre end mig :) men tak for dit søde svar :)

@Hfyr tak for hjælp, men alderen er for ung :)

Skrevet
Midt i livet skrev, for 40 minutter siden:

@SiaUngQ, ved ikke hvorfor, men tror jeg vil føle jeg overskrider jeres grænser når I er så meget yngre end mig :) men tak for dit søde svar :)

@Hfyr tak for hjælp, men alderen er for ung :)

Jeg kan kun tale for mig selv, men det ville ikke overskride min grænse. Men det er selvfølgelig helt fair at have det sådan <3 

Skrevet
  • Author

@Liv & @Sailorman

Tusind tak for hjælpen :)

De er nogle smukke dejlige kvinder, så typisk mig at vælge den forkerte uge at arbejde i Svendborg :D

Skrevet

Klart du skal prøve en thai massage i Svendborg -kik på annoncelight.dk om dagen -det er mindst 2 steder du kan få mere end massage -og 4-5 steder du kun kan få massage -dem kan du google dig frem til -de giver udmærket massage.

Thaierne -elsker ældre mennesker -og har stor respekt for dem;-) Så din modne alder er kun en fordel for dig...

Skrevet
  • Author

Tak for tippet @Møffe :)

Jeg synes bare ikke jeg kan finde dem på AL :)

har du et link til de der giver lidt mere end massage i Svendborg? :)

evt på PM 

Skrevet
Midt i livet skrev, for 7 timer siden:

Tak for tippet @Møffe :)

Jeg synes bare ikke jeg kan finde dem på AL :)

har du et link til de der giver lidt mere end massage i Svendborg? :)

evt på PM 

https://annoncelight.dk/showad/356866 de er hurtig til at tag annoncen af igen, men de har lige lagt op igen her til morgen. Den anden er i Vestergade 96A, men der er vist med blandet oplevelser...

Skrevet
  • Author

Tak for link @Møffe, du er en kammerat :)

Skrev lidt med hende, men det er en yngre kvinde der tilbydes, så prøver Vestergade :)

Skrevet
Midt i livet skrev, for 54 minutter siden:

Tak for link @Møffe, du er en kammerat :)

Skrev lidt med hende, men det er en yngre kvinde der tilbydes, så prøver Vestergade :)

-tror det er dig selv der har komplekser i forhold til din alder...ggg de plejer at være 3 og den ene er nok midt i 20erne -de 2 andre er sidst i 30erne måske lidt mere... -men du kan jo prøve begge...

Skrevet
  • Author

Uden tvivl @Møffe, uden tvivl ggg :D

Men når man er lidt ny i "verden" har man tendensen til at søge det "kendte" i starten, inden man kaster sig ud i det lidt mere pikante :)

Skrevet
Midt i livet skrev, for 3 timer siden:

Uden tvivl @Møffe, uden tvivl ggg :D

Men når man er lidt ny i "verden" har man tendensen til at søge det "kendte" i starten, inden man kaster sig ud i det lidt mere pikante :)

Husk nu en anmeldelse om din oplevelse;-) 

Skrevet
  • Author

Ak ja @Møffe det endte jo langt fra som jeg egentlig håbede, det blev til en ganske uimponeret massage hos en moden Thai kvinde på vej hjem i Odense, for en eller anden form for kontakt til hud krævede sindet, hun var sød og venlig, og gjorde meget ud af fortælle mig der var ingen "bum bum", som i "never" da hun så min begejstring da jeg vendte mig gggg :biggrin:

Vil ikke nævne navn for vil ikke nedgøre hendes hverv, men var nok lidt skuffet, men min dagsorden var jo også med et andet fortsæt, og damen kan jo ikke gøre for der lå en tændt hankat på briksen, så det skal ikke komme hende til last.

Jeg må prøve en anden god gang, når mit mod og finanser igen er til det.;)

Til alle, både skønne GP og herrer som hjalp i denne tråd, skal lyde et..... Tusind tak for al jeres hjælp :)

• 1 month later...
Skrevet
Hfyr skrev, den 10.1.2023 at 20:40:

Der er en ung pige på Langeland.  Det er Ca 30 min kørsel

Har du et link?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.