Hop til indhold

Ayla Vejle

Featured Replies

Skrevet
Rudo skrev, for 38 minutter siden:

Er der nogen der kender noget til hende og kan fortælle lidt om deres oplevelse af hende https://annoncelight.dk/showad/357558

Jeg har mødt hende en enkelt gang til blowjob, hun sutter ganske udemærket og kan også tage den dybt i halsen. Hun er meget sød og nem at snakke med så ingen problemer der. Ganske smuk ung pige med et par ganske pæne bryster der dog hænger lidt mere en hvad jeg havde ventet af en på 24.

Skrevet
Kim 0240 skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har mødt hende en enkelt gang til blowjob, hun sutter ganske udemærket og kan også tage den dybt i halsen. Hun er meget sød og nem at snakke med så ingen problemer der. Ganske smuk ung pige med et par ganske pæne bryster der dog hænger lidt mere en hvad jeg havde ventet af en på 24.

Er hun dansk eller asiat af oprindelse? Synes det er svært at se på billederne, men hun ligner en thai der...?

Skrevet
niskanen skrev, for 2 timer siden:

Er hun dansk eller asiat af oprindelse? Synes det er svært at se på billederne, men hun ligner en thai der...?

Hun har skrevet til mig, at hun er halv thai og halv dansk. 

Skrevet
Rudo skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der kender noget til hende og kan fortælle lidt om deres oplevelse af hende https://annoncelight.dk/showad/357558

Jeg har skrevet meget med hende. Hun ændrer hele tiden sine præmisser om mødested, tidspunkt og pris. Til sidst, da hun krævede mere end prisen i annoncen gad jeg ikke mere og fortalte hende det. 

Undervejs i sms-erne spurgte jeg til, om hendes bryster var bløde eller hårde. Trods 2 spørgsmål om det samme med forskellig formulering, svarede hun ikke på det.

Hendes annonce er som regel ikke på ret længe ad gangen. 

Skrevet
  • Author

Jeg troede at hun var af østeuropærisk oprindelse

Skrevet

Har prøvet forgæves at lave en aftale med hende. Selvom vi aftaler et tidspunkt, så svarer hun pludselig ikke eller svarer først efter aftalt tidspunkt. Har dog ikke opgivet endnu, da jeg tror hun er piv fræk 

Skrevet
smalhans skrev, for 47 minutter siden:

Har prøvet forgæves at lave en aftale med hende. Selvom vi aftaler et tidspunkt, så svarer hun pludselig ikke eller svarer først efter aftalt tidspunkt. Har dog ikke opgivet endnu, da jeg tror hun er piv fræk 

Hun er lidt sløv til at svare, men fræk det er hun

Skrevet
  • Author
Kim 0240 skrev, for 24 minutter siden:

Hun er lidt sløv til at svare, men fræk det er hun

Ja og nu er annoncen væk igen, kan du fortælle om hun taler dansk eller hvad kim o240

Skrevet
Rudo skrev, for 16 timer siden:

Ja og nu er annoncen væk igen, kan du fortælle om hun taler dansk eller hvad kim o240

Hun både skriver og taler dansk, og hun er i Vejle i dag.

Redigeret af Kim 0240

Skrevet

Havde en aftale med hende torsdag aften i Vejle. Throatfucking uden og med udløsning nede i hendes hals, og det klarede hun til ug.

Skrevet
Kim 0240 skrev, for 6 timer siden:

Havde en aftale med hende torsdag aften i Vejle. Throatfucking uden og med udløsning nede i hendes hals, og det klarede hun til ug.

Det er simpelthen underligt. På mine henvendelser, skriver hun, at alt, som i alt hos hende, er med kondom??

Hvad måtte du give for en sådan omgang?

Skrevet
sunkist1 skrev, for 9 timer siden:

Det er simpelthen underligt. På mine henvendelser, skriver hun, at alt, som i alt hos hende, er med kondom??

Hvad måtte du give for en sådan omgang?

Prisen holder jeg mellem hende og mig, men ikke mere end andre steder, første gang skrev hun også en pris med, men da jeg skrev at det kostede det andre steder uden, så skrev hun at det var ok uden.

Skrevet
Kim 0240 skrev, 1 time siden:

Prisen holder jeg mellem hende og mig, men ikke mere end andre steder, første gang skrev hun også en pris med, men da jeg skrev at det kostede det andre steder uden, så skrev hun at det var ok uden.

Mærkeligt….

Jeg har endda tilbudt hende flere penge, for at gøre det uden. Men hun fastholder at hun ikke vil gøre det uden….

Skrevet
sunkist1 skrev, for 3 timer siden:

Mærkeligt….

Jeg har endda tilbudt hende flere penge, for at gøre det uden. Men hun fastholder at hun ikke vil gøre det uden….

Skal ikke kunne svare på hvad der ligger til grund for det, måske er jeg bare heldig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.