Mr1time 1733 Skrevet 10. Januar, 2023 https://annoncelight.dk/showad/332475 var lige forbi idag for anden gang på denne adr. Hold da op en grundig og god massage jeg fik idag. Jeg fik massage af Meemee og der er ingen chance for hverken pirring, pilleri eller sex. Men massage det syntes jeg godt nok hun var suveræn til. der er flere piger på adr. Så skal ikke kunne svare på om man kan få andet end massage ved de andre piger, men var der kun for massagens skyld idag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1733 Skrevet 10. Januar, 2023 Sorry at den er blevet posted 2 gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1095 Skrevet 11. Januar, 2023 Det er da ikke normalt at annoncere på AL hvis der ikke tilbydes sex. Mon ikke en eller flere af de øvrige piger giver ekstra. Det vil være mærkeligt andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OdenseMand69 37 Skrevet 11. Januar, 2023 Jeg har været derude 4 gange. 2 gange til massage og deres massage er god. (450 kr pr gang) 1 gang med massage og HJ (700 Kr) Massagen var ikke på toppen, men HJ var god.(Det var hendes første dag, og hun var også lidt genert) 1 gang med massage og FP ( 1500 Kr) Og den del var ikke så tosset, hun blev godt våd og tog godt imod de dybe stød og med udløsning ud over hendes bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg