Hop til indhold
HardBond

Luna - Aalborg - Hadsundvej

Recommended Posts

Nå, men så måtte jeg jo være den der gik forrest denne gang og det har jeg ikke fortrudt :rolleyes:

Jeg havde lidt skepsis i forhold til billederne og annonce, men jeg kan bekræfte billederne 100% hendes egne.

Hun har den mest fantastiske krop, hvis man er til voluminøse sydamerikanske kvinder :P I love it…

Fin service og indlevelse, og man så være klar på begrænset engelsk og Google translate, men det fungerede ganske fint for mig.

Næste tid er bestilt inden hun desværre tar ‘ til Vejle - hun måtte gerne blive i Aalborg, men så ville banken ville nok snart begynde og stille spørgsmål :biggrin: så…. 

Kom bare afsted med mindre du kun er til åleslanke piger - jeg har ikke kunne få tankerne væk fra hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen, hun har en fantastisk dejlig stor rund numse og nogle store naturlige bryster, der gynger der hen hvor de gerne vil hen :biggrin: (ikke noget med de sidder som limet på)

Kig på billederne, hvor hun har den gule dragt på, så ved du hvor du er på vej hen.

Kan måske tilføre lidt mere efter mit besøg senere i dag :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej folkens. 

Jeg har længe brugt eroguide, når jeg manglede sikkerhed i mine besøg. En oplevelse hos Luna var det, som skulle gøre udfaldet, og få mig til at oprette en profil. 

Nu til anmeldelsen - hvis man er til store naturlige bryster og en kæmpe røv, uden pigen på nogen måde virker fed, så er Luna bestemt et besøg værd. Virkelig serviceminded og sød at være i selvskab med. Vi startede med, at de patter skulle have en ordentlig “æltetur” :D Dernæst lagde jeg mig på ryggen, og fik et udemærket blowjob, hvor hun adskillige gange forsøgte at tage pikken godt ned i halsen. Det blev kun bedre af, at hun løftede sin store røv ind over mit ansigt, så jeg blev begravet i hendes baller. Efterfølgende gav hun en herlig ridetur, hvor man havde perfekt udsyn til hendes store meloner, som klaskede ned i ansigtet på mig. Sidst men ikke mindst blev hun vendt om i en doggy, og med det udsyn var pungen tømt efter få minutter - klasse røv!

En super fin oplevelse hos Luna, hvor jeg med sikkerhed kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...