Hop til indhold

Maja i Terndrup

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har besøgt hende for nylig. Besøgte hende et par gange sidste år, men har desværre mistet hendes nr. Annoncerer hun stadig?

Skrevet

Er hun godt nok en dejlig dansk kvinde ?

Kan  nogle fortælle lidt om hende ?

Skrevet
  • Author

Ja hun er dansk, erotisk buttet med store bryster der hænger noget. Kan ses på hendes billeder. Fantastisk BJ med slug hvis du ønsker det. Efter min mening værd at besøge

• 1 year later...
Skrevet

Jeg har lige besøgt hende her til aften, hun har åbenbart tabt sig meget, hendes bryster er godt nok blevet til rosiner der er intet liv tilbage i dem, hendes arbejde fejler bestemt ikke noget 

Skrevet
  • Author

Ja en skam at de store F bryster er skrumpet ind til næsten ingenting. Tomme hudposer. Resten ellers Ok 

Skrevet

Jeg kan kun være enig i Bikemike og Lystsejleren9k

Det er ikke den frodige oplevelse længere, men hendes Blow fejler intet. Jeg vil næsten sige hun er blivet noget mere aktiv under sexen efter hun har tabt sig.

Skrevet
Bikermike skrev, den 25.2.2024 at 23:57:

Jeg har lige besøgt hende her til aften, hun har åbenbart tabt sig meget, hendes bryster er godt nok blevet til rosiner der er intet liv tilbage i dem, hendes arbejde fejler bestemt ikke noget 

Jeg kan tilslutte mig, hun har tabt sig en del., det sku de længeste bryster i kommunen nu.

men hun er da stadig sød og imødekommende 

Skrevet
  • Author

Ja sød og indlevende, men hvis man gorvefter store tunge bryster er det desværre ikke hende længere

Skrevet
lystsejleren9k skrev, 1 time siden:

Ja sød og indlevende, men hvis man gorvefter store tunge bryster er det desværre ikke hende længere

Det er det helt sikkert IKKE

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.