Guest Gladforpir Skrevet 10. Januar, 2023 Nogen der har besøgt denne sprøde sag - Bam bam (burde måske hedde Bum Bum ) https://annoncelight.dk/showad/357366 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 10. Januar, 2023 Ja, det tror jeg. I Ringsted. Hun skriver Sorø - Slagelse, men også location Næstved. Hun har været noget tid i Næstved og hendes billeder bruges stadig der. Havde travlt med at rende flere gange, og jeg blev noget overrasket over størrelse på røv og lårbasser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 284 Skrevet 10. Januar, 2023 Ja, der var lidt latina former på hendes billeder, da hun var i Ringsted. Fyldige lår og røv er jo slet ikke så ringe 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 10. Januar, 2023 Tømreren skrev, for 29 minutter siden: Fyldige lår og røv er jo slet ikke så ringe Njaaaa, - smag og behag, - hendes mave var osse lidt "fyldig" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 284 Skrevet 10. Januar, 2023 Ok, så det hele der er lidt mere af så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 11. Januar, 2023 Kæft hende ville jeg gerne i lag med.....Håber virkelig hun kommer til Fyn igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 11. Januar, 2023 Hun er tilbage i Ringsted.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 284 Skrevet 11. Januar, 2023 Overskriften siger Ringsted, annoncen siger næstved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 12. Januar, 2023 Tømreren skrev, for 18 timer siden: Overskriften siger Ringsted, annoncen siger næstved Hun er i Ringsted, - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg