Hop til indhold

Kamilla Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Har du søgt?

Et råd er at søge først, derpå gennemse annoncen og tyde, om tekst/foto er ægte (kan ofte ses med det bare øje) ellers brug søgefunktioner ala Yandex. En del "bagmænd"/piger er dog smarte nok til efterhånden at bruge fotos fra ikke fundne steder (lukkede Insta fx).

En sms med kort præsentation og 1-2 få spørgsmål afslører også ofte, om pigen er reel i måden at svare på. 

Kamilla skrev sidste år, at hun var dansk (er hun ikke).
Jeg skrev til hende forleden og spurgte, om hun var dansk: Jaja baby, var svaret, men da jeg så spurgte, om jeg lige måtte ringe og checke, så blev jeg ignoreret, senere fortalt nej og så blokeret. Tænker løgne ofte (ikke altid) kan være et godt tegn på at noget er små skidt. Hun kan jo godt være reel nok (fotos er givet hende) og ikke tvunget men starter man med at lyve, er det lidt træls. Det sagt er et 5 tal i denne tråd ud af 10 jo....hvad skal man kalde det.

Gennemsnitlig præstation uden at være prangende fra en iflg trådstarter "sød pige", der kun kan lidt engelsk. Så kan du jo vurdere, om behovet og pengepungen står mål med "gennemsnitlig præstation uden stor kommunikation". 

Dannebrog/Kamilla er IKKE dansk - Anmeldelser af piger og klinikker på Fyn - Eroguide.dk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.