Hop til indhold
Frixos2001

22 årig fyr

Recommended Posts

Hej alle
Jeg er en 22 årig fyr. Jeg er sød, imødekommende og kvik. Jeg søger en dominant kvinde, der ved hvad hun ønsker.
Til jævne møder. Jeg ønsker at tilfredstille dig i bedst muligt omfang. Alder er som udgangspunkt ligegyldigt.

Jeg er en mørkhåret fyr med et cute face og lidt af et latin look(Jeg håber stadig du kan være striks!

Jeg er fra Nordsjælland og er villig til at bevæge mig indenfor 30-40minutters kørsel

 

skriv på [email protected]

 

Redigeret af Frixos2001

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frixos2001 skrev, for 3 timer siden:

Hej alle
Jeg er en 22 årig fyr. Jeg er sød, imødekommende og kvik. Jeg søger en dominant kvinde, der ved hvad hun ønsker.
Til jævne møder. Jeg ønsker at tilfredstille dig i bedst muligt omfang. Alder er som udgangspunkt ligegyldigt.

Jeg er en mørkhåret fyr med et cute face og lidt af et latin look(Jeg håber stadig du kan være striks!

Jeg er fra Nordsjælland og er villig til at bevæge mig indenfor 30-40minutters kørsel

 

skriv på [email protected]

 

Jeg tror du selv skal kigge efter de forskellige dominaér som er i dit område. 

Se hvad for en type du selv godt kunne tænke dig og lege med også selv tage intiativ til at kontakte dem

Husk hvad andre kan lide er jo ikke sikker DU bryder dig om Der findes en tråd som er blevet oprettet for nyelig hvor i alle diverse Dom´s er nævnt Der er de første 20 dominaér nævnt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Frixos2001Bare i tilfælde af at du har misforstået hvilken side du er inde på:

De fantastiske dominerende kvinder med så utrolig indgående indsigt i mandens psykologi og seksualitet du kan finde frem til her på siden, forventer gerne at du medbringer 2000-3000 når du besøger dem. Det er udbud og efterspørgsel i forhold til at de er nogle få der kan noget som vi er mange der har brug for, og i øvrigt tilskud til deres mange dyre remedier. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well spooken My friend  

Tror vores unge medlem har misforstået conceptet lidt.

Frixos, det der tilfredsstiller dominaer er din smerte, din underkastelse, og det at være den der styre og bestemmer. Så dit cute fjæs er sku nok temmelig ligegyldigt her. Når du ligger med en fuldmaske, og røven i vejret, nosserne bundet op og fixceret. Mens du venter på din passende straf

Just saying

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...