Hop til indhold
Guest gerrard

Nina Siamgirls. Hvordan er hun ?

Recommended Posts

Guest gerrard

Hej 

Jeg overvejer at aflægge besøg hos Nina fra det Københavnske. http://massage.side6.dk/siamgirls

Hun har vist været flere steder, og taler med svensk accent. Er der nogen der venligst vil beskrive hende.

Er hun god til både massage og det efterfølgende ?

Hvilke ydelser yder hun ?

Hvor gammel er hun ca ?

Udseende, service etc :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Gerrard

En simpel søgning vil afsløre at du kan finde masse af oplysninger netop om Nina, så prøv at søg :-)

Har ikke selv prøvet hende, men hun er på min to-do-liste, netop pga det jeg har læst her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gerrard

Kære frisk fyr

Tak for dit svar. Ja, det er nok rigtigt. Jeg har da fundet nogen oplysninger. Synes nu ikke søgningerne er blevet nemmere efter det nye layout er kommet. Men det er vel tilvænning :)

Fra billederne på linket, synes jeg ikke hun ligner en dame på 45. Og billederne kan jo som bekendt manipuleres.

Så har nogen friske beretninger, hører jeg meget gerne.

Til min irritation ser jeg nu at jeg har formået at placere mit indlæg i den generelle efterlysning og ikke i thaiefterlysninger :( Tsk tsk ...

Kan admin ændre det ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

Jeg overvejer at aflægge besøg hos Nina fra det Københavnske. http://massage.side6.dk/siamgirls

Hun har vist været flere steder, og taler med svensk accent. Er der nogen der venligst vil beskrive hende.

Er hun god til både massage og det efterfølgende ?

Hvilke ydelser yder hun ?

Hvor gammel er hun ca ?

Udseende, service etc :)

Jeg synes faktisk at hun leverer en ganske fin massage. (har været der 4 gange) Jeg gider normalt ikke B2B, men Nina kan altså noget.....

Og det efterfølgende har været af en kvalitet, jeg ikke har prøvet mange andre steder (på den gode måde altså)

Ydelser?? Jeg har prøvet alt, men det afhænger jo nok af dagsformen og kemien.

Hun er i slut 40´erne. (ser bare ikke sådan ud)

Man kan godt se, hun ikke er teenager mere, men hendes krop er altså stadig sprød. Væsentligt flottere, end hvad jeg har set hos mange yngre danske piger.

Service?? Jamen hun er bare pisse sød, og serviceminded. (jeg har fået total gf oplevelse, hver gang)

Ovenstående er naturligvis en fuldstændig subjektiv vurdering. :cool:

Så du må hellere lige skimme div. anmeldelser igennem, for at danne dig et bedre indtryk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...