Hop til indhold

vibrator med APP

Featured Replies

Skrevet

er her nogen der har erfaringer med fjernstyrede vibratorer der kan styres på langdistance og der er stabile jeg kan læse mange anmeldelser der fortæller de taber forbindelsen mens man leger og det ødelægger jo noget af legen  så er der nogen der har gode oplevelser til langdistanse lege og måske nogle der vibrerer bedre end andre 

Dejligsex 

Skrevet

Jep. Lovense virker supergodt. Dimsen  kan styres både via Bluetooth når man sidder sammen (i fly, tog, restaurant, butik) eller via wifi mens hun holder foredrag eller er på forretningsrejse. 

Skrevet
  • Author

er der nogen der har erfaringer med dem jeg kan godt læse reklamer, jeg kan bare se at mange skriver om de appstyrede tit taber forbindelsen når man læser anmeldelser og virker de også når der er langt mellem os forskellige steder i landet 

Redigeret af dejligsex

Skrevet

Kan kun citere min tidligere besked at den virker rigtig godt. Har aldrig oplevet problemer med manglende forbindelse. 

Skrevet
  • Author

takker den falder ikke af og tlf skal genstartes igen og igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.