Hop til indhold
Joan

Sex i Middelfart

Recommended Posts

Hun er koreaner sød og rar ,har været hos hende flere gange ,hun bliver naturlig våd ok sex og afslutning i munden hvor hun slugte med velbehag billede passer

Del dette indlæg


Link til indlæg
B70 skrev, for 8 minutter siden:

Hun er koreaner sød og rar ,har været hos hende flere gange ,hun bliver naturlig våd ok sex og afslutning i munden hvor hun slugte med velbehag billede passer

Helt enig! Hun er ingen skønhed -men blød, sød og kærlig;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
B70 skrev, for 20 minutter siden:

Da jeg var sammen med hende var hun glat

Jeg har skrevet med hende. Hun virker rigtig sød.

Desværre tilbyder hun uden gummi. Der er en dårlig kombi, når jeg gerne ville begrave min tunge dybt i hendes skød ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har skrevet med hende. Hun virker rigtig sød.

Desværre tilbyder hun uden gummi. Der er en dårlig kombi, når jeg gerne ville begrave min tunge dybt i hendes skød ;-)

-Det er hun så helle ikke særlig pjattet med -jeg var hendes første kunde sidste år -og gik ned på hende -den kunne hun slet ikke have -selv om annoncen antyder noget andet... -hun var meget kilden, og kunne slet ikke nyde det;-) til gengæld sutter hun overdrevet godt -og hun bliver vild, når man hugger igennem... -det var min oplevelse den dag -desværre har jeg kun været der denne ene gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 31 minutter siden:

-Det er hun så helle ikke særlig pjattet med 

Tak Møffe. Det bekræfter bare at der desværre ikke er et match 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pollerik skrev, den 9.2.2023 at 13:29:

Tror du at du får adressen her?

Nej men havde hørt at det var i bilen ved sygehuset men motellet er også et brugt sted . Synes nu heller ikke jeg skrev efter adressen. Men tak for dit fine svar.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
vildmedblow skrev, for 8 minutter siden:

Nej men havde hørt at det var i bilen ved sygehuset men motellet er også et brugt sted . Synes nu heller ikke jeg skrev efter adressen. Men tak for dit fine svar.  

Det er korrekt at man henter hende ved sygehuset, så er det frit valg om det skal forgå i bilen eller i et solcenter. Ved godt at hun nogle gange låner et værelse, men der har jeg dog ikke været. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...