Joan 124 Skrevet 9. Januar, 2023 (edited) Hvad siger folkens om hende her.. er der erfaringer https://annoncelight.dk/showad/360506 Redigeret 9. Januar, 2023 af Joan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HornyTurtle 164 Skrevet 9. Januar, 2023 Har haft kontakt til hende, og fået sendt billede - men ikke lige mig. Er man til kinøjsere, så er det vist bare at klø på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 9. Januar, 2023 Hun er koreaner sød og rar ,har været hos hende flere gange ,hun bliver naturlig våd ok sex og afslutning i munden hvor hun slugte med velbehag billede passer 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 9. Januar, 2023 B70 skrev, for 8 minutter siden: Hun er koreaner sød og rar ,har været hos hende flere gange ,hun bliver naturlig våd ok sex og afslutning i munden hvor hun slugte med velbehag billede passer Helt enig! Hun er ingen skønhed -men blød, sød og kærlig;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henaniel 22 Skrevet 9. Januar, 2023 Hun er mega sød, nem at snakke med. Og et super blowjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 170 Skrevet 9. Januar, 2023 Frækt nok. Er hun glat ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 10. Januar, 2023 Da jeg var sammen med hende var hun glat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 170 Skrevet 10. Januar, 2023 B70 skrev, for 20 minutter siden: Da jeg var sammen med hende var hun glat Jeg har skrevet med hende. Hun virker rigtig sød. Desværre tilbyder hun uden gummi. Der er en dårlig kombi, når jeg gerne ville begrave min tunge dybt i hendes skød 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 10. Januar, 2023 Hfyr skrev, for 36 minutter siden: Jeg har skrevet med hende. Hun virker rigtig sød. Desværre tilbyder hun uden gummi. Der er en dårlig kombi, når jeg gerne ville begrave min tunge dybt i hendes skød -Det er hun så helle ikke særlig pjattet med -jeg var hendes første kunde sidste år -og gik ned på hende -den kunne hun slet ikke have -selv om annoncen antyder noget andet... -hun var meget kilden, og kunne slet ikke nyde det;-) til gengæld sutter hun overdrevet godt -og hun bliver vild, når man hugger igennem... -det var min oplevelse den dag -desværre har jeg kun været der denne ene gang... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 170 Skrevet 10. Januar, 2023 Møffe skrev, for 31 minutter siden: -Det er hun så helle ikke særlig pjattet med Tak Møffe. Det bekræfter bare at der desværre ikke er et match 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 10. Januar, 2023 Ja hun taler fint dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 10. Januar, 2023 B70 skrev, for 18 minutter siden: Ja hun taler fint dansk tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vildmedblow 0 Skrevet 8. Februar, 2023 knallert skrev, den 10.1.2023 at 12:31: tak Hvor holder hun til i Middelfart 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 9. Februar, 2023 vildmedblow skrev, for 23 timer siden: Hvor holder hun til i Middelfart Tror du at du får adressen her? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vildmedblow 0 Skrevet 23. Marts, 2023 Pollerik skrev, den 9.2.2023 at 13:29: Tror du at du får adressen her? Nej men havde hørt at det var i bilen ved sygehuset men motellet er også et brugt sted . Synes nu heller ikke jeg skrev efter adressen. Men tak for dit fine svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OdenseMand69 37 Skrevet 23. Marts, 2023 vildmedblow skrev, for 8 minutter siden: Nej men havde hørt at det var i bilen ved sygehuset men motellet er også et brugt sted . Synes nu heller ikke jeg skrev efter adressen. Men tak for dit fine svar. Det er korrekt at man henter hende ved sygehuset, så er det frit valg om det skal forgå i bilen eller i et solcenter. Ved godt at hun nogle gange låner et værelse, men der har jeg dog ikke været. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mik72 0 Skrevet 9. Juli, 2023 Nogle der ved Om hun stadig er aktiv.? har ikke set en aktiv annonce længe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hede Skrevet 27. Juli, 2023 (edited) Ingen der ved om hun stadig er aktiv ?? Redigeret 27. Juli, 2023 af Hede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg