Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ser billederne ikke lidt .. for proff.butik agtige ud .. tror det er fake 

Skrevet
Fyr1979 skrev, for 1 time siden:

Ikke hvad jeg ville kalde prof og ligner nu.meget godt en der gerne vil være diskret og ikke vise ansigt eller andet der kan identificere hende

Skrevet
Fyr1979 skrev, for 2 timer siden:

Nææ, tværtimod, for mig ser de meget amatøragtige ud.

Jeg tænker på om det måske kan være det sted der ligger på Kraghave Møllevej

Skrevet
Gløden skrev, Lige nu:

Nææ, tværtimod, for mig ser de meget amatøragtige ud.

Jeg tænker på om det måske kan være det sted der ligger på Kraghave Møllevej

Hvornår har du sidst set et amatørbillede hvor baggrunden er så fint sløret samt der er en fin sort ring i den ene side .. et af billederne har endda et billede tilføjet under sig .. 

Men ja . vi er vel forskellige i hvad der er proff og hvad der er amatør . 

Skal godt nok til Nyk. senere .. kan lige fise forbi og spørge .. smiler . ( er mere til sex end massage ) så nope .... 

• 2 weeks later...
Skrevet
mgcharlie skrev, den 9.1.2023 at 08:50:

Hej ! er der nogen som har besøgt Mew i Nykøbing F og i såfald, good or bad ?

Besøg mig i Nykøbing Falster - Annoncelight

Go dag til alle

Jeg sms ede  Mew, og lavede en aftale, mødte op syntes ikke rigtigt det lignede Mew fra annonce, spurgte er du Mew ?

ja det var hun da, sagde hun. Fik en middel massage og et hj , ikke noget jeg kommer igen efter.

Ville sige farvel til Mew , der så fortalte at hun hed da Ammy:lol: det så hende her https://annoncelight.dk/showad/362025

Så om Mew findes ? jeg ved det IKKE.

Skrevet
  • Author
sweetstone skrev, for 16 timer siden:

Jeg sms ede  Mew, og lavede en aftale, mødte op syntes ikke rigtigt det lignede Mew fra annonce, spurgte er du Mew ?

ja det var hun da, sagde hun. Fik en middel massage og et hj , ikke noget jeg kommer igen efter.

Ville sige farvel til Mew , der så fortalte at hun hed da Ammy:lol: det så hende her https://annoncelight.dk/showad/362025

Så om Mew findes ? jeg ved det IKKE.

Tak, lidt ærgerligt at det er mere reglen end undtagelsen, at det annoncerede billede materiale ikke holder en meter, fair nok at man ikke vil have sit ansigt plastret ud world wide, men når resten ikke tilnærmelsesvis ligner fotografierne så er det sgu op ad bakke, igen tak men tror jeg kikker efter andet. Go dag !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.