Hop til indhold
Jernsvinet

Liderlige Line overraskes af Julemanden, bindes og udnyttes i Liderstræde

Recommended Posts

Line havde forespurgt om jeg ikke kom og besøgte hende snart igen - inden jul - se tidl. indlæg her:

Denne gang i Vestergade 33c i 7100 Vejle og hun mente jeg skulle have en gave med - så jeg måtte lige på loftet og finde min julemandsdragt frem, støvede nisseskægget lidt af og drog nu en tidlig onsdag morgen alene, uden de 7 små dværge eller Mr. X, som gerne ville have været med, til Vejle, hvor jeg iførte mig julemandsdragten, stoppede en pude på maven, nissesækken med julegaver på ryggen og bevægede mig op til Liderstræde, hvor jeg gik de behørige 3 gange frem og tilbage før jeg fandt døren, gik indenfor og bankede på.

HoHoHo - der blev Line godt nok overrasket og måtte lige tage et billede, fordi hun syntes det var så gennemført.

Jeg hev så mine hårde pakker op af sækken - Line er vist ikke til bløde pakker :-P  Først en æske chokolade (hård udenpå, men med noget lækkert blød indeni), som Line ville dele med sin søde telefonpige -  og så en lille snemand med lys i. Lyset skiftede bare farve hele tiden: grøn, rød, blå, og gul - så det vil nok forvirre kunderne, hvis hun sætter den i vinduet..

Efter lidt snak, kys og kram mente Line, det var tid til at lege lidt og jeg fik lov til at tage tøjet af hende, desværre havde hun glemt sit nissepigeoutfit derhjemme, men det er jo også det der er indenunder der er interessant   :-P  Snart fik jeg hende også lokket over på kanen og fikseret, så hun ikke kunne løbe væk, som tak for sidst - fandt et pirrende hårbånd jeg havde gemt som en ekstra overraskelse i julesækken til at pynte min julekugler med, så jeg rigtig kunne pirre og lege lidt med hendes krop og bryster, som jeg nu ønskede.

Da hun jo var fikseret måtte jeg selv montere kondom, inden jeg stak min store julemandspik i munden på hende og gennemkneppede hende langt ned i halsen. Trak den lidt ud og pirrede hende lidt med ikke at ville stikke den ind igen, selvom hun lå klar og nærmest tiggede om mere - det fik hun så lov til lidt efter, medens jeg med fingrene legede lidt med lille Line.

Nu skal man jo ikke holde sig tilbage - heller ikke julemanden, når han har sådan en dejlig kvindekrop at forlyste sig med, så jeg spredte hendes ben, slikkede som en kat om den varme julegrød og borede så mit varme kalenderlys lige så langsomt længere og længere op i hendes mis - næsten helt til den 24. december, så hun vred sig af fryd - hun havde vist ikke prøvet det med en julemand før   :mrgreen: . Nu havde jeg jo lyst til at lege lidt, så jeg snød hende et par gange og gled vist helt ud en enkelt gang, inden hun endelig fik lov at komme i en dejlig juleorgasme med en rigtig stiv julemandskæp dybt begravet i fissen.

Jeg syntes hun nu havde fortjent at få løsnet sine bånd, så hun kunne indtage sin favoritstilling med røven lige i vejret og det så jo ret indbydende med bar røv til juletræsfest og julemanden sprang lige på, da Line hjalp nissepikken lidt på rette vej og hårbåndet kildede godt syntes Line. HoHoHo der kom gang i julemandens kane og han glemte vist alt om juleand med svesker og -gaver til børnene.

Den lille nissepige, havde imidlertid også en overraskelse til julemanden, så nu fandt hun et lyserødt æggelignende apparat med nogle ledninger frem - Nissepigen kunne åbenbart også sætte strøm på og koge æg - men det var vist ikke en rigtig æggekoger - måske en thekoger? - HoHoHo hvor det kildede i den lille julemand, medens den kørte ind og ud til nissepigens store velbehag og pludselig kom der fra dybet et dejligt varmt styrtebad ud over den lille julemand og hans 2 hjælpere, som alle blev lykkeligt våde.

Line syntes nu det kunne være sjovt at lege lidt mere med julemandes stav og smurte den godt ind i olie og lod fingrene glide legende og pirrende rundt om hovedet, så julemanden var lige ved at hoppe op og bede hende stoppe, men alligevel gerne ville hun fortsatte - og det gjorde hun med en lang spytklat lige ned i hovedet på den lille julemand og gav ham en ekstra tur med hånden og slog takten an til jingle bells. HoHoHo den lille liderlige nissepige viste godt, hvad der er godt for en liderlig julenisse   :-P

Så spurgte hun og jeg ikke selv ville gøre mig færdig, lagde sig parat og klemte brysterne godt sammen og begyndte at lege frækt med dem - så det behøvede hun ikke sige 2 gange og jeg satte mig helt op, hvor jeg rigtig kunne mærke de strittende brystervorter på mine julekugler og spillede højt fra træets stive top. Da jeg kunne mærke julesneen trykke flyttede jeg mig, så jeg fra siden kunne lægge an til en omgang hvid jul i Liderstræde mellem Lines dejlige bryster, uden at komme til at sprøjte hende i hovedet eller øjnene - for det er ikke lige en af hendes julefavoritter  :blink:

Efter vi havde sundet os lidt, mente Line det var tid til julemandens årlige bad og selvom vi begge, næsten ikke kunne stå på benene mere, kom vi dog ud i badet, hvor især den lille julemand trængte til en opfriskning efter det varme sprøjtebad og startede med en kold afvaskning, inden vandet blev varmt nok til den glade nissepige og vi kunne tage et fælles bad og hjælpes ad med afvaskningen.

Jo, sådan startede julen i det lille hus i Liderstræde    :wub: 

http://www.eroguide.dk/forum/topic/16426-onsdag-liderlige-line-i-vejle/

Del dette indlæg

Link til indlæg

findes der ingen billeder af hende?

Desværre - men luk øjnene og drøm om en lettere moden skønhed med krøllet mørkt hår med et frækt skævt indtagende smil og kønne smilende øjne der ligner en million  :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha, ha, jeg skreg af grin, da jeg læste, at du ligefrem er blevet et kreativt julesvin :lol: :lol: :lol:

Mange tak for en morsom frontberetning.

Var det Manicas kat, du havde lånt til at slikke om grøden? Den skulle være ret fræk og branchekendt.

Jeg prøvede af nysgerrighed at finde Liderstræde på Google Earth, men skærmen blev næsten sort med hvide tværstriber.

Nå, skidt, bare jeg kan finde Skt. Syndestræde ;) ;) om tre uger, så lever jeg såmænd nok også uden den viden :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ludvig

Tak for en fed og højtbelagt anmeldelse.. :smile: Godt skrevet.

Så går du måske bare og venter på, det bliver Fastelavn..? :P

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bedste jule eventyr jeg har hørt i mands minde tak for det.

Ja hun lyder som en man burde få besøgt, men jeg vil nu foretrække et lille billede af hende.

Gerne med måsen i vejret og pulemanden godt i gang med hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bedste jule eventyr jeg har hørt i mands minde tak for det.

Ja hun lyder som en man burde få besøgt, men jeg vil nu foretrække et lille billede af hende.

Gerne med måsen i vejret og pulemanden godt i gang med hende :)

Du må desværre nøjes med et billede af Julemanden:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha, ha, jeg skreg af grin, da jeg læste, at du ligefrem er blevet et kreativt julesvin :lol: :lol: :lol:

Mange tak for en morsom frontberetning.

Var det Manicas kat, du havde lånt til at slikke om grøden? Den skulle være ret fræk og branchekendt.

Jeg prøvede af nysgerrighed at finde Liderstræde på Google Earth, men skærmen blev næsten sort med hvide tværstriber.

Nå, skidt, bare jeg kan finde Skt. Syndestræde ;) ;) om tre uger, så lever jeg såmænd nok også uden den viden :lol: :lol:

Hej X, det er bare ind ad porten ved siden af Alexanders Pizza Kebab  :P

https://maps.google.dk/maps?ie=UTF-8&layer=c&z=17&iwloc=A&sll=55.713082,9.536581&cbp=13,254.0,0,0,0&cbll=55.713108,9.536743&q=vestergade+33c+vejle&ei=f9iXUurpGMaVywPt3IGICg&ved=0CC8QxB0wAA

Ellers foretrækker jeg at parkere på Gunhilds Plads bagved, betale med dankort og gå ind ved Sigma - der er dog vejarbejde PT og en del P-pladser er derfor nedlagt, så det kan være svært at finde en ledig.

Se evt. også: 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for præciseringen, Jernsvin. Hvordan kan det være, at jeg havde på fornemmelsen, at Liderstræde ikke stod på Google Earth? :lol: :lol: :lol:.

Det har uden tvivl været en ekseptionel oplevelse, og man fornemmer, at Line er en glædespreder, men pas nu på med at anmelde samme pige flere gange. Det er ikke velset herinde.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for præciseringen, Jernsvin. Hvordan kan det være, at jeg havde på fornemmelsen, at Liderstræde ikke stod på Google Earth? :lol: :lol: :lol:.

Det har uden tvivl været en ekseptionel oplevelse, og man fornemmer, at Line er en glædespreder, men pas nu på med at anmelde samme pige flere gange. Det er ikke velset herinde.

Jeg har også været nødt til at søge andre græsgange indimellem for ikke at blive alt for afhængig af den samme pige - noget du også kunne lære af  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...