Hop til indhold

Julia - Super fræk blonde ) Kan træffes i Herning

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/233546
Dette er min første anmeldelse, efter nu at have læst med her i op mod 10 år. Jeg har læst rigtig mange gode anmeldelser, som har ført mig til mange forskellige dejlige piger, primært i det midtjyske. 
Julia i Gullestrup ved Herning, har jeg efterhånden haft mange dejlige timer med. Jeg ved godt at der er knap så flatterende anmeldelse af hende, men jeg har altid haft det dejligt i hendes selskab. Jeg søger GFE oplevelser med dybe kys og masser af berøring. Det får jeg i rigelige mængder hos Julia. Hendes billeder er ikke helt opdaterede, men jeg synes nu stadigvæk at de ligner hende. Hun er blond og vel 165-170 høj og vejer ca. 50-55 kg. Hun er slank med en smal talje og dejligt store hængende bryster. De bryster kan jeg ikke få nok af og jeg elsker at slippe dem fri. Jeg har som sagt besøgt hende en del gange (mindst 10) og hun ved hvad jeg kan lide. Sidst var hun klædt i cowboy shorts, en dejlig BH og en rød tanktop. Jeg bliver altid mødt med dybe kys, kram og kærtegn. Jeg klæder hende altid af, og det er bare frækt at krænge de stramme shorts af hendes lille faste nøgne popo. Det at tage BH’en af hende er bare helt specielt. Ingen tilsætningsstoffer her, men den helt ægte vare som falder dejligt tungt i mine hænder. Jeg besøger hende efterhånden altid en time, da vi så har rigtig god tid til at komme vidt omkring. Jeg ved ikke om hun er til anal, det tænder jeg ikke på og har derfor ikke forsøgt mig. Men hun er klar på alt det blide som jeg ønsker, i alle vinkler og stillinger og hun tager den dybt, både foroven og for neden. Jeg har sommetider svært ved at komme og det er absolut ikke Julias skyld, hun forsøger sig altid med alle mulige tricks. 
Julia har et tilbud på 500 kr for 20 minutter. Det har jeg aldrig prøvet, da det jeg ønsker og får, ikke kan nåes på mindre end en time. Hun får mine bedste anbefalinger og Max antal stjerner, fordi hun som ca 40 årig stadigvæk holder sig godt, er mega lækker og ved hvad der skal til. 
Hun skal besøges igen. 
Dette var den første af måske flere anmeldelser.

God aften derude.

venlig hilsen

Den Krumme

Skrevet

Det er sjovt at det næsten altid er helt nye profiler herinde som altid skriver først om nye annoncer, giver dem altid den bedste scorer,

Kan ikke ladevære med at tænke lidt over det ;)

Skrevet
Flash69 skrev, Lige nu:

Det er sjovt at det næsten altid er helt nye profiler herinde som altid skriver først om nye annoncer, giver dem altid den bedste scorer,

Hvad tænker du?

Skrevet

Til Flash69.

Så tænk videre, men er der seriøst grund til at dele dine dybsindige overvejelse, når dette tema har været oppe så mange gange?

Skrevet
Flash69 skrev, for 36 minutter siden:

Du skulle måske tænke noget mindre og læse noget mere, så ville du have bemærket at den "nye annonce" er skrevet af en profil der er oprettet i 2017.

TS beskrivelse af besøget og Julia er 100% som jeg har oplevet hende adskillige gange, både i Herning og tidligere da hun var i Viborg.

Hetzen mod nye brugere er efterhånden ved at være enerverende...

Redigeret af FKK4Ever

Skrevet
FKK4Ever skrev, for 17 timer siden:

Du skulle måske tænke noget mindre og læse noget mere, så ville du have bemærket at den "nye annonce" er skrevet af en profil der er oprettet i 2017.

TS beskrivelse af besøget og Julia er 100% som jeg har oplevet hende adskillige gange, både i Herning og tidligere da hun var i Viborg.

Hetzen mod nye brugere er efterhånden ved at være enerverende...

Er du snot dum dit fucking fjols :D de bruger det sammen annoncer igen, de sletter jo bare  text og billeder og putter nyt på,  WOW der er ikke meget at rykke rundt med for dig var :lol::lol:

Skrevet
Flash69 skrev, for 1 time siden:

Er du snot dum dit fucking fjols :D de bruger det sammen annoncer igen, de sletter jo bare  text og billeder og putter nyt på,  WOW der er ikke meget at rykke rundt med for dig var :lol::lol:

Samme billeder og stort set samme tekst i 5 år.

Hvad er det du ser som nyt i annoncen?

Skrevet
Flash69 skrev, for 3 timer siden:

Hvem der er snot dum, har du lige bevist meget tydligt !!

Skrevet
Flash69 skrev, for 7 timer siden:

Selvom skriv er fyldt med smiley. Skriver vi ordentligt til hinanden. 

Keeper

Skrevet

Besøgte dejlige Julia igen i går. Igen en fantastisk oplevelse. Hun red mig til jeg eksploderede oppe i hende, og det fantastiske er at hun bare forsøger at malke en helt tom. Hun ved hvordan hun skal bruge sin dejlige krop. Brysterne er bare lækre, og et helt kapitel for sig selv. Når man behandler hende med respekt, får man så meget igen. Ja, i må selv om hvad i gør, men jeg er fan og besøger hende igen.

Skrevet
Flash69 skrev, den 8.1.2023 at 22:02:

Flash69 du kommenterer på mange opslag, men har du egentlig selv nogle oplevelser at bidrage med?

Skrevet

Jeg har forsøgt at kontakte hende på SMS uden svar. Selvom annoncen siger noget andet.

Skal hun have et opkald for at arrangere et møde?

Skrevet
Klaphatte skrev, for 22 timer siden:

Jeg har forsøgt at kontakte hende på SMS uden svar. Selvom annoncen siger noget andet.

Skal hun have et opkald for at arrangere et møde?

Jeg har ofte lavet aftaler med hende på sms, men sommetider har jeg også ringet til hende. Hun nævnte i sidste uge, at den 19. er hendes sidste dag i denne omgang.

• 2 months later...
Skrevet

Har lige opdaget at dejlige Julia er på besøg i Herning igen. Jeg er vist nød til at få besøgt hende og hendes fantastiske bryster igen. Uhmmm.

https://annoncelight.dk/showad/233546

Hvad mener i andre om hendes dejligt hængende fortrin?

Skrevet
Flash69 skrev, den 8.1.2023 at 22:02:

Hvad så Flash69, skal du ikke snart skrive om en af dine super oplevelser, så man ikke bare sidder med en opfattelse af, at du bare er en sur gammel mand som aldrig oplever noget rigtig dejligt. 

• 6 months later...
Skrevet

Halløj derude

Er der nogen af jer som har kendskab til hvornår dejlige Julia er tilbage igen? Det er længe siden at hun har været her og hun kommer ikke til Gullestrup mere, da lejemålet er sagt op. Hvem ved noget, hun er meget savnet.

Skrevet

Hvis du tjekker linket til hendes annonce i tråden, viser det, at hun er i Herning centrum :)

Skrevet
ChasB skrev, for 8 timer siden:

Hvis du tjekker linket til hendes annonce i tråden, viser det, at hun er i Herning centrum :)

- og som det fremgår af linket, er annoncen fra d. 9/9 og hun har ikke været der siden. Derfor efterlysningen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.