Hop til indhold
Blæsefar

Nystartet thaimassage - Lisa og Apple

Recommended Posts

Umiddelbart ligner Lisa, hende med kort hår og tatovering på armen, hende der var i Odense for et par år siden, før corona, de par gange jeg besøgte hende var jeg godt tilfreds med servicen, men det er selvfølgelig nogle år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog en tur derned forleden. Virkelig god oplevelse! Rigtig god massage og god service! Jeg har dog ikke set nogen af dem uden tøj, men kan varmt anbefale dem baseret på service, udseende, massage og hj :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blæsefar skrev, for 6 minutter siden:

Tog en tur derned forleden. Virkelig god oplevelse! Rigtig god massage og god service! Jeg har dog ikke set nogen af dem uden tøj, men kan varmt anbefale dem baseret på service, udseende, massage og hj :)

Kan du fortælle lidt nærmere om hvor det er henne, de henviser selv til flere forskellige bynavne

Også gerne hvad du betalte for den tur, og om du spurgte om pris på FP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex

jeg har forsøgt at få en aftale med appel , skrev men ikke noget svar ventede i 2timer . men er det spild at tid at vælge appel , hvis jeg får en aftale , hvad kan jeg så forvente af hendes BJ sluger hun eller som mange andre bare spytter ud .  er hendes bryster uden silicone . 

Redigeret af sagasex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...