Hop til indhold
Gæst

Kaster håndklædet i ringen

Recommended Posts

Gæst

Man skal kun svare på dette indlæg hvis man har behov for at høre sig selv. Jeg har bedt om at få min profil nedlagt, så jeg vil ikke kunne svare igen eller reager på hvad i skriver.

Så blev det min tur til at kaste håndklædet i ringen og nedlægge min sidste profil på dette board. Den korte version er at boardet simpelthen er druknet i off topic indlæg og ejeren synes at være totalt ligeglad. Den længere version kan læses her under.

 

Denne profil var den første jeg oprettede på dette board. Da jeg oprettede den var boardet en stor hjælp til at finde GP's som ydede de services jeg søgte. Boardet var et sted hvor man fordoms frit kunne søge efter sex med den fetich man måtte have. I dag er det et board fyldt med fordomme, og hvor anmeldelser eller efterlysning af f.eks. sex uden gummi, ofte bliver mødt med off topic indlæg om at det er farligt og noget som off topic skribenten aldrig ville gøre. Herefter følger endnu 4-5 off topic indlæg med kommentar om det første off topic indlæg. Ofte slutter tråden med at en moderator beder folk komme tilbage til emnet. Kun i meget slemme tilfælde bliver der udelt et ban, men ofte ikke til den som startede det off topic side spor. De offtopic indlæg bliver liggende og tråden er død, for ingen seriøs skribent vil spilde tid på en tråd hvor over 50% af indlæggene er off topic. Off topic skribenten har dermed opnået hans mål. Off topic skribenten er iøvrigt ofte en ny bruger og han/hun forsvinder igen inden for 1-2 uger.

Da jeg oprettede denne profil var jeg flittig til at lave anmeldelser, men som tiden gik begyndte mine anmeldelser at blive mødt med off topic indlæg som gik på min måde at lave anmeldelser, spørgsmål om jeg ikke havde det skidt med at besøge piger som tilbøde sex uden gummi, om jeg havde sex uden gummi med den pige jeg besøgte når hun nu tilbød sex uden gummi mod ekstra betaling, om jeg ikke var klar over at alle piger fra øst europa er handlet, o.s.v. o.s.v. o.s.v. Derfor er mine anmeldelser blevet færre og færre.

Derudover er der opstået en klikke af hellige GP'er og nogle af deres kunder som slår fælles front mod personer som tillader sig at søge sex uden gummi eller nævne at de har fået det hos en pige. Ingen af personerne i denne klikke er tildato blevet tildelt et ban, på trods af indtil flere off topic indlæg. Jeg har selv været offer for denne klikke et par gange, og har fået flere ban's for at brokke mig over den manglende konsekvens over deres offtopic indlæg. Ban's jeg hvergang har omgået ved at oprette en ny profil, som så er blevet nedlagt når mit ban udløb. Sjovt nok er de eneste indlæg som jeg tildato har set blive slette, mine klager over medlemmer af klikken.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2300Amar

God skrevet, selvom jeg ikke er til sex uden gummi, så har du min fulde opbakning .

Jeg har været her one/off siden EG startede og syntes det er blevet meget useriøst og ringe, derfor så mange ( inkl mig selv ) sletter sig i tide og utide .

Jeg orker ej selv at lave anmeldelser mere af samme årsag .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist, at her tilsyneladende er blevet så ringe, nu hvor jeg netop er blevet medlem med ønsker om at skrive en masse bdsm-anmeldelser med hårrejsende og formentligt risikabel sex, men jeg bliver her nu nok lidt endnu for at gøre mine egne erfaringer med stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været medlem i snart 10 år og oplevet den noget mere kaotiske første tid og jeg må sige, det virker noget useriøst at melde sig ud og ind eller oprette en ny profil, når man er blevet bannet pga. nogle kommentarer omkring usikker sex.
Hvis man er seriøs, behøver man ikke udbasunere at man melder sig ud - det kan man gøre stille og roligt her: https://www.eroguide.dk/forum/settings/deletemyaccount/

Bedre er det dog, hvis man vil ændre noget - at blive og hvis man er utilfreds med nogle indlæg, kan man vælge at indrapportere dem - eller man kan gå videre til næste indlæg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har én bruger på min ignorerer-liste og det er faktisk dig @nørden

Jeg har dog aldrig påtalt sex uden eller folks øvrige fetich'er, uanset om jeg har synes det var mærkeligt eller frastødende, så enig i det med rummelighed.

Når du så er landet på min ignorerer liste, så må det altså handle om noget andet. Kunne det være at du er en lille smule træls at diskutere med? Jeg har sikkert også bidraget, men jeg kan faktisk ikke huske hvad det har handlet om. Mit valg var ikke at fortsætte en lang og opslidende dialog med en jeg ikke formåede at føre en saglig dialog med, ved simpelthen at ignorere alle dine indlæg.

Men igen, det kan jo godt være at det er alle os andre der er noget galt med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, den 8.1.2023 at 19:22:

Nu har jeg været medlem i snart 10 år og oplevet den noget mere kaotiske første tid og jeg må sige, det virker noget useriøst at melde sig ud og ind eller oprette en ny profil, når man er blevet bannet pga. nogle kommentarer omkring usikker sex.

Jeg har ikke meldt mig ud og ind igen flere gange. Som jeg skrev i første indlæg i denne tråd, er denne profil den første jeg oprettede på dette board. Sidenhen har jeg oprettet flere profiler og lukket dem igen et par mdr. senere. Alle disse profiler blev oprettet for at omgå tilfældige bans tildelt af en specifik moderator. Ban's som iøvrigt kun ramte mig og ingen andre som deltog i afsporingen. I min verden er de tilfældige bans mindre seriøst end at oprette nye profiler for at omgå dem.

Jernsvinet skrev, den 8.1.2023 at 19:22:

Hvis man er seriøs, behøver man ikke udbasunere at man melder sig ud - det kan man gøre stille og roligt her: https://www.eroguide.dk/forum/settings/deletemyaccount/

?? har du ikke læst hvad jeg skriver? I sætning nr. 2 i mit første indlæg i denne tråd står der "Jeg har bedt om at få min profil nedlagt", men admin er ikke særlig hurtig til at gøre dette, så derfor kan jeg svare dig. Udover det, mener jeg det giver mere mening at annoncer hvorfor min profil snart vil forsvinde, fremfor at lade rygte smedene have lykke dag. Det har INTET at gøre med at udbasuner at jeg forlader dette board.

Jernsvinet skrev, den 8.1.2023 at 19:22:

Bedre er det dog, hvis man vil ændre noget - at blive og hvis man er utilfreds med nogle indlæg, kan man vælge at indrapportere dem - eller man kan gå videre til næste indlæg ;-)

Hvilket jeg har forsøgt LÆNGE, men som jeg har skrevet i mit indlæg, er sanktionerne fra moderator og admin både tandløse og tilfældige hvilket gør dem virkningsløse. At gå videre til næste indlæg hjælper jo ikke meget når der ikke er andet end hyggesnak selv i anmeldelses og efterlysnings fora.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AB455 skrev, den 8.1.2023 at 20:04:

Jeg har én bruger på min ignorerer-liste og det er faktisk dig @nørden.

Interessant at du kan læse og svare på mine indlæg når jeg er på din ignorerer liste. :D

AB455 skrev, den 8.1.2023 at 20:04:

Mit valg var ikke at fortsætte en lang og opslidende dialog med en jeg ikke formåede at føre en saglig dialog med, ved simpelthen at ignorere alle dine indlæg.

Såvidt jeg husker, stoppede du dialogen, fordi du blev bannet fra tråden, og dermed ikke længere kunne læse den. Men lad nu det ligge. Jeg forlader jo boardet, så fremover slipper du for at skulle spilde tid på mine indlæg.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AalborgLook skrev, den 8.1.2023 at 21:34:

@nørden som jeg har skrevet tidligere lignende indlæg: du taget EG alt for alvorligt. 

Jeg ved virkelig IKKE hvad du mener med at jeg tager EG for alvorligt. Jeg har bedt om at få min profil slettet, fordi jeg ikke længere noget formål med at have en profil, når der aldrig kommer andet end afsporende svar på en efterlysning og en ny anmeldelse dør i afsporing om politisk korrekthed m.m. Der kommer med andre ord ikke længere noget nyt brugbart info om sex marked på dette board og så er der ligesom ikke nogen grund til at have en profil her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 55 minutter siden:

Interessant at du kan læse og svare på mine indlæg når jeg er på din ignorerer liste. :D

Såvidt jeg husker, stoppede du dialogen, fordi du blev bannet fra tråden, og dermed ikke længere kunne læse den. Men lad nu det ligge. Jeg forlader jo boardet, så fremover slipper du for at skulle spilde tid på mine indlæg.

Det er ikke svært at læse beskeder fra ignorerede brugere, jeg får bare ikke notifikationer og beskederne er foldet sammen. Men man kan godt se at der er et indlæg og få det vist.

Screenshot_2023-01-13-21-00-23-44_cbf47468f7ecfbd8ebcc46bf9cc626da.thumb.jpg.bb26a3458eb94026279834b4600409c9.jpg

Jeg har fået en advarsel for afsporing i en af Mooks tråde, en afsporing af en afsporing tror jeg faktisk det var, men jeg er aldrig blevet udelukket fra nogen tråde.

Jeg stoppede såmænd bare vores nytteløse og formodentlig endeløse dialog ved at sætte dig på ignorer-listen. Jeg kan huske at jeg faktisk sendte dig et skærmbillede af at du var kommet på min ignorer-liste i en pb, så du kunne være klar over at der ikke var grund til at fortsætte. 

Nu har jeg så svaret på denne besked også, men jeg agter nu igen at vende tilbage til at ignorere yderligere af dine indlæg, hvis ellers du kommer med flere, da du har sagt hvad du synes og jeg fik sagt hvad jeg ville.

Screenshot_2023-01-13-21-00-23-44_cbf47468f7ecfbd8ebcc46bf9cc626da.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, 1 time siden:

Jeg ved virkelig IKKE hvad du mener med at jeg tager EG for alvorligt. Jeg har bedt om at få min profil slettet, fordi jeg ikke længere noget formål med at have en profil, når der aldrig kommer andet end afsporende svar på en efterlysning og en ny anmeldelse dør i afsporing om politisk korrekthed m.m. Der kommer med andre ord ikke længere noget nyt brugbart info om sex marked på dette board og så er der ligesom ikke nogen grund til at have en profil her.

Farvel.. Tænke ikke jeg kommer til at savne dine negative holdninger og indslag.  Synes faktisk der stadig kommer brugbare indslag her. Men det er som om du har har svært ved at sortere.... Hyg dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 1 time siden:

?? har du ikke læst hvad jeg skriver? I sætning nr. 2 i mit første indlæg i denne tråd står der "Jeg har bedt om at få min profil nedlagt", men admin er ikke særlig hurtig til at gøre dette, så derfor kan jeg svare dig. Udover det, mener jeg det giver mere mening at annoncer hvorfor min profil snart vil forsvinde, fremfor at lade rygte smedene have lykke dag. Det har INTET at gøre med at udbasuner at jeg forlader dette board.

Hallo, har du trykket på linket til at slette din profil - eller blot sendt en besked til Admin? - og hvorfor bliver du ved med at skrive herinde, hvis du allerede har meldt dig ud og ikke vil udbasunere at du skrider i svinget - der er noget jeg ikke forstår.

Jeg tvivler på rygtesmedene vil få en lykkedag, blot fordi du vælger at skride - det vil næppe blive bemærket mere end den stakkels Jokum

Her på dette lokum
døde stakkels Jokum

med den ene hånd på låsen
og den anden hånd på måsen
så opgav han ånden
med en kæmpe lort i hånden.

med en sagte stønnen
gled han ned i tønden

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AB455 skrev, for 17 timer siden:

Jeg har fået en advarsel for afsporing i en af Mooks tråde, en afsporing af en afsporing tror jeg faktisk det var, men jeg er aldrig blevet udelukket fra nogen tråde.

Jeg stoppede såmænd bare vores nytteløse og formodentlig endeløse dialog ved at sætte dig på ignorer-listen. Jeg kan huske at jeg faktisk sendte dig et skærmbillede af at du var kommet på min ignorer-liste i en pb, så du kunne være klar over at der ikke var grund til at fortsætte.

Jeg ved ikke hvorfor det er så vigtigt for dig at fortælle mig at jeg er på din ignore liste. Når jeg laver et indlæg, så er det jo ikke kun dig som læser det. Bortset fra det, er jeg ret ligeglad med om jeg er på din ignor liste eller ej.

Vedr. din advarsel, så ved du jo godt at du har fået mere end 1 advarsel, hvis du for engang skyld skal være ærligt. Du har bl.a. fået mindst 1 skrive pause og blevet smidt ud af mindst 1 tråd.

AB455 skrev, for 17 timer siden:

Nu har jeg så svaret på denne besked også, men jeg agter nu igen at vende tilbage til at ignorere yderligere af dine indlæg, hvis ellers du kommer med flere, da du har sagt hvad du synes og jeg fik sagt hvad jeg ville.

Det har du jo skrevet mange gange efterhånden, så lad os se om det holder dennegang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 17 timer siden:

Hallo, har du trykket på linket til at slette din profil - eller blot sendt en besked til Admin?

Ja jeg har brugt linket, ligesom jeg har gjort med alle mine midlertidige profiler. Men profiler bliver ikke automatisk nedlagt. Nedlæggelsen skal manuelt godkendes af en admin.

Jernsvinet skrev, for 17 timer siden:

og hvorfor bliver du ved med at skrive herinde, hvis du allerede har meldt dig ud og ikke vil udbasunere at du skrider i svinget - der er noget jeg ikke forstår.

Jeg svare på jeres indlæg fordi det i skriver ikke er korrekt eller rettet mod mig personligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Udviklingen i denne tråd viser jo egentligt meget godt hvad der er galt med eroguide. Jeg starter med et indlæg hvor jeg begrunder hvorfor jeg forlader boardet, og straks bliver jeg overfaldet af de samme 3 personer som har angrebet stortset alt andet hvad jeg har skrevet her de sidste par år. Deres indlæg har INTET at gøre med det jeg har skrevet, men går alene på om jeg har brugt den rigtige metode til at få nedlagt min profil, at jeg ikke bør fortælle hvorfor jeg forlader boardet, at jeg er umulig at diskuter med fordi jeg ikke er enig med dem, o.s.v.

Er jeg svær at diskuter med. JA, for jeg står fast på mine holdning og har ikke noget problem med diskutioner som køre i ring. Og ja jeg påtaler gerne når jeg mener nogen afspore en tråd eller kommer med påstande som er dokumenterbart forkerte. Ting som mindst 2 af skribenterne i denne tråd mener gør mig umulig at diskuter med. Personer som heller vil diskuter semantic fremfor context.

Jeg har helt sikkert flere fjender end venner, men sådan er det nu engang desværre idag, når man kæmper for retfærdighed og mod misinformation. Jeg kommer gerne tilbage til Eroguide, hvis der engang bliver ryddet op, så boardet igen kommer tilbage til sit oprindelige formål. At dele informationer om sex marked.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 22 minutter siden:

Udviklingen i denne tråd viser jo egentligt meget godt hvad der er galt med eroguide. Jeg starter med et indlæg hvor jeg begrunder hvorfor jeg forlader boardet, og straks bliver jeg overfaldet af de samme 3 personer som har angrebet stortset alt andet hvad jeg har skrevet her de sidste par år. Deres indlæg har INTET at gøre med det jeg har skrevet, men går alene på om jeg har brugt den rigtige metode til at få nedlagt min profil, at jeg ikke bør fortælle hvorfor jeg forlader boardet, at jeg er umulig at diskuter med fordi jeg ikke er enig med dem, o.s.v.

Er jeg svær at diskuter med. JA, for jeg står fast på mine holdning og har ikke noget problem med diskutioner som køre i ring. Og ja jeg påtaler gerne når jeg mener nogen afspore en tråd eller kommer med påstande som er dokumenterbart forkerte. Ting som mindst 2 af skribenterne i denne tråd mener gør mig umulig at diskuter med. Personer som heller vil diskuter semantic fremfor context.

Jeg har helt sikkert flere fjender end venner, men sådan er det nu engang desværre idag, når man kæmper for retfærdighed og mod misinformation. Jeg kommer gerne tilbage til Eroguide, hvis der engang bliver ryddet op, så boardet igen kommer tilbage til sit oprindelige formål. At dele informationer om sex marked.

Det er dumt og skrive at man forlader EG, når man så ikke gør det alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
The diligent skrev, for 37 minutter siden:

Det er dumt og skrive at man forlader EG, når man så ikke gør det alligevel.

Jeg forlader EG ligeså snart admin har godkendt min anmodning om at få slettet min profil. Sletning af en profil er imidlertidig ikke automatisk. Det skal godkendes af en admin manuelt. Jeg sendte anmodning om at få slettet min profil (via den process som @Jernsvinet har linket til) lige efter jeg havde lavet første indlæg i denne tråd. Havde admin været lidt hurtigere til at slette min profil ville jeg ikke have kunnet svare på hans og andres indlæg i denne tråd.

Bortset fra det. Hvis du checker min skrive historik vil du se at denne tråd er den eneste jeg har deltaget i i mere end 3 mdr. og før det har været rimelig aktiv flere gange om måneden. Så mon ikke det er seriøst når jeg skriver at jeg forlader dette board?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

GODT RÅD  Herfra !!   Tror bare det bedste  er ,  at lade som ingenting,  og lade ham kommentere,  indtil Admin lukker ned for ham.

Af erfaring , ved jeg , han er typen der vil , og skal have det sidste ord. 

Sådan er vi så forskellige . 

God søndag til jer alle også dig Nørden og god vind frem over !  Du dukker jo nok op igen !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...