Hop til indhold

GP til par

Featured Replies

Skrevet

Hej en lille forespørge til GP’erne herinde. Mig og fruen har et meget åbent og søgende sexliv, hvis en ide kommer på skal den som regel afprøves, hos os er alt muligt og ingen af os holder igen med at finde på frække lege, som så skal udleves. Og ja nu er ideen så på bordet at vi sammen skal købe en sex oplevelse og det skal være en med en kvinde. Er der GPer der modtager par? Har i evt nogle erfaringer med dette, lesbisk sex skal være en del af det, ikke bare den sædvanlige to kvinder en mand. Scor er prøvet både med kvinder, mænd og par, det er købedelen og spændingen ved dette der skal afprøves. Og ja vi skriver dette sammen

Skrevet
Førsteelsker skrev, for 4 timer siden:

Hej en lille forespørge til GP’erne herinde. Mig og fruen har et meget åbent og søgende sexliv, hvis en ide kommer på skal den som regel afprøves, hos os er alt muligt og ingen af os holder igen med at finde på frække lege, som så skal udleves. Og ja nu er ideen så på bordet at vi sammen skal købe en sex oplevelse og det skal være en med en kvinde. Er der GPer der modtager par? Har i evt nogle erfaringer med dette, lesbisk sex skal være en del af det, ikke bare den sædvanlige to kvinder en mand. Scor er prøvet både med kvinder, mænd og par, det er købedelen og spændingen ved dette der skal afprøves. Og ja vi skriver dette sammen

Jeg er frisk ;)

Skrevet
Førsteelsker skrev, for 5 timer siden:

Det er ikke gået op for mig hvor I bor henne, men vil gerne foreslå DinaG

https://annoncelight.dk/showad/335982

Det er helt sikkert ægte lesbisk og tillige en lækker velformet kvinde med store bryster. Hun træffes i Esbjerg, Middelfart, Hadsten, Herning, Støvring, Kolding og en gæstevisit i Valby her den 14. februar 

Her er lidt jeg tidligere har skrevet om parbesøg hos DinaG:

Min samlever og jeg har siden september 2018 besøgt DinaG ca en gang om måneden.

Når det blev en gp vi besøger, så er det fordi vi på den måde kan have en person mere med til sex uden, at det skaber jalousi i vores. Inden vi besøgte DinaG første gang, fik hun at vide, at hun skulle gå langsomt frem med min samleve

Det løste hun perfekt ved vores første besøg, og siden har det udviklet sig til, at DinaG overhovedet ikke behøver, at gå langsomt frem med min samlever. Faktisk er jeg en anelse misundelig på DinaG, hun kan ofte tænde min samlever hurtigere end jeg kan. De hygger sig virkelige de 2 piger og får som oftest udløst orgasmer på hinande

DinaG glemmer heller ikke den "anden", hvis det f eks er mig der er i centrum først, så  sørger hun altid for, at rollerne bliver byttet om senere. Det er os alle 3 der på skift der bliver stimuleret af de 2 andre

På trods af vi oftest kommer sent på "vagt" så er DinaG altid hundrede procent til stede og givende. Hun kan dog ha fået så mange orgasmer inden vi kommer til, at det kan være svært, ja nogle gange umuligt, at få hende helt op at ring

For et halvt års tid siden, er vores månedlige besøg blevet ændret til, at i den ene måned er vi der sammen og den næste måned er jeg der alene. Det giver joi hvert fald mig 2 lidt forskellige besøg, et hvor jeg har DinaG for mig selv og et hvor jeg skal dele hende med min samlever og hvor jeg jo også skal dele min samlever med Dina

Begge slags besøg synes jeg er givende og jeg/vi oplever god sex!

Skrevet
Førsteelsker skrev, for 21 timer siden:

Tak for alle svar vi har fundet en GP at udleve fantasien med

Fint at I har fundet en, men I kan også spørge hos June “damerne for dig” i Ahornsgade på Nørrebro i Kbh. Flere af dem har sommetider nævnt at de modtager par i deres annoncer, og det er nogle dejlige damer. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.