Hop til indhold
Gæst

Bliver kedeligt ...

Recommended Posts

Gæst

Når jeg har besøgt den samme THAI-pige 3-4 gange - gider jeg faktisk ikke

at komme der mere - jeg ved nøjagtigt, hvordan det hele foregår - hvor mas-

sagen starter - hvornår hun har smidt det sidste af tøjet - hvornår vi begynder

på det "sjove" osv. Det er selvfølgelig kun i de tilfælde, hvor pigen ikke ønsker

yderligere "oplevelser". Det bliver faktisk det samme, som med lillemor der -

hjemme - og det skal jo være en anderledes oplevelse. Har I det på samme

måde eller er det kun mig? :???::???: :???::oops::ugeek: :ugeek: :ugeek:

NB: Det skal vel være her under efterlysninger eller hva'?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

At besøgene bliver lidt forudsigelige efter nogle gange er jeg sådant set enig i.  Jeg er dog ikke enig i, at det skulle være ensbetydende med, at oplevelsen derved bliver ringere med mindre man i hovedtræk kun tænder på det ukendte og uforudsigelige.

Har man prøvet lidt forskellige kvinder, vil det være naturligt at bemærke, at de "teknikske" færdigheder varierer fra kvinde til kvinde hold op imod hvad man kan lide.  For mit vedkommende er et blowjob ikke bare et blowjob, og det er heller ikke noget man bare kan lære/fortælle hvorledes det skal udføres.

Så.....for mit vedkommende gør det sådant set ikke noget, at mine besøg udvikler sig til at blive rimeligt forudsigelige, så længe pigen og hendes "tekniske" færdigheder leverer en nydelse der langt overstiger hvad man kan forvente, når man shopper engangsbesøg rundt omkring.

Det betyder ikke, at jeg ikke værdsætter at hun overrasker mig, med nye påfund af forskellig art, eller er med på noget jeg finder på, for selvfølgelig betyder det meget, det skal mere tolkes som min prioritering hvis jeg ikke kan få alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...