Hop til indhold

Nelly, Hobro

Featured Replies

Skrevet

Første pige i år blev Nelly, Nelly er en sød pige og med en dejlig naturlig krop, jeg tog 30min med super som var med i prisen, hun var dejlig at være sammen med, og så hendes fisse en af de strammeste jeg har været i, fuck det var godt.

https://annoncelight.dk/showad/358927

Skrevet

Lyder som et godt valg  - hvordan er hendes behåring downstairs?

Skrevet

Trimmet, som det står i annoncen

Skrevet

Jeg besøgte Nelly tidligere på ugen hvor hun var i Hobro, og vil hermed give hende en kort anmeldelse og mine bedste anbefalinger med på vejen. Selve kommunikation gik fint og hurtig via sms hvor vi aftalte ønsker og tid osv. Jeg ankom på adressen og blev taget godt og kærlig i mod med knus, og allerede da vi gik op af trappen med mig gående bagved havde jeg udsigt til den smukkeste og dejlig velskabte unge pige og fik en god mavefornemmelse. Vi tog et fælles bad hvor hun sæbede mig ind og udvekslede dejlige varme kys, herefter ind på hendes værelse hvor hun efter aftale iførte sig det tøj som vi havde aftalt, og hold da op hvor hun straks tændte mig….jeg vil ikke gå i detaljer men vi sexede næsten 1.5 time og Nelly var hele tiden opmærksomt på om jeg havde det godt og hvad jeg ville, og omvendt også. 
Jeg var meget tilfreds og godt brugt efterfølgende efter et højt energiniveau og var selv meget opmærksomt på at være høflig og venlig overfor hende, hvilket for mig er et absolut must, vi havde en god kemi som gav sig til udtryk under hele  akten.

Hendes engelsk er rigtig fint og vi kunne fint tale sammen.

Nelly er en ung smuk, intelligent, sød og særdeles velskabt pige som jeg bestemt gerne vil besøge snart igen.

Skrevet

Jeg var også glad for udsigten op ad trappen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.