Hop til indhold

Tanja Nyborg hvor?

Featured Replies

Skrevet

Nogle som ved hvorfor den modne dame Tanja ikke er på annoncelight mere? 

Skrevet

Tror hun er gået på pension, havde helt klart alderen til det...................

Skrevet
  • Author
zx10 skrev, den 8.1.2023 at 18:38:

Tror hun er gået på pension, havde helt klart alderen til det...................

ÆV...

Skrevet
Snedker skrev, for 12 timer siden:

Hun er da ikke pensions klar!   

Ok, så er ser hun bare pensionsklar ud.............

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
El Pipo Gigante skrev, den 16.1.2023 at 16:50:

Bare en skam hun aldrig tager telefonen. Har besøgt hende en gang og det var at herligt besøg. Som jeg flere gange har ønsket at gentage, men ak, jeg tror det svære jeg er blevet black listet, uden jeg har den mindste ide om hvorfor. 

Men til alle jer andre der er fan's af denne type kvinder, kan jeg kun anbefale et besøg. 

Skrevet
  • Author
Tommy99 skrev, den 3.2.2023 at 18:34:

Bare en skam hun aldrig tager telefonen. Har besøgt hende en gang og det var at herligt besøg. Som jeg flere gange har ønsket at gentage, men ak, jeg tror det svære jeg er blevet black listet, uden jeg har den mindste ide om hvorfor. 

Men til alle jer andre der er fan's af denne type kvinder, kan jeg kun anbefale et besøg. 

Nej jeg har desværre heller ikke haft held med at få kontakt til hende har ellers haft ret nemt ved at få et møde op at stå med hende før :wacko:

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.