deepdiving 23 Skrevet 7. Januar, 2023 Hej Er der nogen, som kan fortælle lidt om, hvad der bliver tilbudt her: https://annoncelight.dk/showad/264918 Hvordan ser hun ud, hvad bliver der tilbudt, og så videre? Jeg synes det er vanskeligt at se ud fra tekst og billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 7. Januar, 2023 I “gamle” dage havde mutter en pige til det frække og så holdt hun sig vidst til massage. Det er længe siden jeg har set annoncer med andre piger nævnt på stedet, så ved ikke om det tilfældet stadig. Jeg holder også øje med nyere erfaringer fra stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 7. Januar, 2023 Kan denne linje i annoncen ikke tyde på at der er mulighed for lidt mere end massage ? : .........eller * Særlige * ekstra massagemøder i klinikken ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 318 Skrevet 7. Januar, 2023 Der ER mulighed for ekstra. Har været der mange gange i 2022, og hver gang fået een rigtig fin behandling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 7. Januar, 2023 Vendelboen skrev, for 9 minutter siden: Kan denne linje i annoncen ikke tyde på at der er mulighed for lidt mere end massage ? : .........eller * Særlige * ekstra massagemøder i klinikken ... "Min unikke service gør rigtige mænds drømme til virkelighed." - Ud fra det lyder det jo til at hun vil tage den i røven og betale en for det bagefter Jeg tænker i hvert fald at annoncen kraftigt antyder andet end alm. massage ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deepdiving 23 Skrevet 7. Januar, 2023 Fedtøre skrev, for 18 minutter siden: Der ER mulighed for ekstra. Har været der mange gange i 2022, og hver gang fået een rigtig fin behandling. Hvis der ER mulighed for ekstra, er det så Ann selv, eller arbejder der også andre piger der? Og er det fuld service? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 318 Skrevet 7. Januar, 2023 Anden pige, midt 30, dejlige flotte bryster, flot lavet. FP muligt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 8. Januar, 2023 Svar lige !!!! kan man stadig få en god massage med Ann , eller er det kun FP med mere , der er det vigtigste ! Jeg er til god massage og hvis kemi mm så ser vi hvad der sker ! Håber vi stadig er nogle her, der mener det samme . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikec88 0 Skrevet 2. Maj Fedtøre skrev, den 7.1.2023 at 11:39: Anden pige, midt 30, dejlige flotte bryster, flot lavet. FP muligt Hvad er priserne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg