Hop til indhold

For helvede!!!

Featured Replies

Skrevet

Er endelig ankommet til kbg og har skrevet til 2 piger som ikke svarer!!!!

så fucking træt af det!!! Er liderlig som ind i helvede!

Hvordan er det muligt? Aldrig sket før. Forstår ikle hvorfor nogen annoncerer men er ikke parat til og svare på telefon. Skrev for flere timer siden.

Skrevet

Find nogen andre, de her er ikke værd at spilde krudt på, - eller måske er de, - måske har de så travlt, at de ikke har tid til at svare dig, fordi de er meget eftertragtet og har rygende travlt..

Skrevet
  • Author
MrExtra skrev, for 2 minutter siden:

Find nogen andre, de her er ikke værd at spilde krudt på, - eller måske er de, - måske har de så travlt, at de ikke har tid til at svare dig, fordi de er meget eftertragtet og har rygende travlt..

De er to populære piger der har mange positive anmeldelser herfra

En af dem har jeg allerede snakket med før og hun svarede hurtigt.

fuck hvad uheldig jeg er. Ødelagde hele min planering….

jeg vil ikke besøge andre udenlandske piger end disse to.

men tager til seduction i morgen 

Redigeret af helsingborg

Skrevet
helsingborg skrev, for 11 minutter siden:

Hvordan er det muligt? Aldrig sket før. Forstår ikle hvorfor nogen annoncerer men er ikke parat til og svare på telefon. Skrev for flere timer siden.

Det er ikke alle, der er ligeså effektive, som hende kineseren, der lå og smsede eller snakkede i telefon, mens hun lod kunderne forlyste sig uden brug af kondom ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Det er ikke alle, der er ligeså effektive, som hende kineseren, der lå og smsede eller snakkede i telefon, mens hun lod kunderne forlyste sig uden brug af kondom ;-)

Ja, hun var underholdende. :-) Dejlige bryster. 

Skrevet

Ro på fister, slå kold snaps i blodet. 

Denne branche er ikke som at bestille reservedele ved t Hansen. 

Pigerne kan fra tid til anden have travlt, og det må du som kunde acceptere. 

Prøv igen styrmand, og pøj pøj med det kammerat ;)

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

Ja, hun var underholdende. :-) Dejlige bryster. 

Ja den lille kineser hende savner jeg også, har besøgt hende over 10 gange, og kan stadig huske hende❤️ alle siger hun er taget hjem til Kina,men kunne da for pokker ikke bare komme et par uger?

Skrevet
Servciesboy skrev, den 7.1.2023 at 01:33:

Ja den lille kineser hende savner jeg også, har besøgt hende over 10 gange, og kan stadig huske hende❤️ alle siger hun er taget hjem til Kina,men kunne da for pokker ikke bare komme et par uger?

Ja hun vidste sgu hvad den skulle bruges til. Det var både nemt og godt. Der er desværre ikke kommet nogen erstatning for hende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.