Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

I visited Melissa. Real photos. Crazy hot body! Like frontcover swimsuit magazine body! 

I can only recommend Melissa. Dont know about Destiny :)

Skrevet

Jeg vil anbefale ikke at besøge Destiny. 
på med kondomet før lillemand er stiv. Det siger alt om hende. 

Skrevet
  • Author

Agreed I visited her today. Waste of time and money. Her body was not as nice as it appears in photos 

Skrevet
henriknielsen skrev, den 7.1.2023 at 11:23:

Jeg vil anbefale ikke at besøge Destiny. 
på med kondomet før lillemand er stiv. Det siger alt om hende. 

Nahh.. Det siger ikke alt. Men det siger måske at pigen, som ikke giver OWO, alligevel gerne ville hjælpe "lillemanden" med at vokse sig stor og stærk.

Hvor lang tid havde du med hende? 15, 30 60?

Var der andre ting ved oplevelsen, du kan dele eller var der for kort tid til rådighed?

Skrevet

Så Destiny er tykkere og grimmere i virkeligheden end på billederne? Og hun giver dårlig service?

Skrevet
drakumar skrev, for 14 timer siden:

Så Destiny er tykkere og grimmere i virkeligheden end på billederne? Og hun giver dårlig service?

Jeg besøgte Melissa i går og så Destiny i undertøj, og hun er bestemt ikke grim eller tyk, ligner hindes billeder rigtigt godt. 

Jeg kender ikke til hindes service, men efter at have talt og set hinde kunne jeg nemt besøge hinde ;) 

/Jyden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.