Hop til indhold

De piger, der svarer, frister mere end andre!

Featured Replies

Skrevet

Inspireret af en anden tråd herinde om " at der ikke bliver svaret tilbage", slog det mig, at én bestemt ting er påfaldende i mit pigekartotek.

De fem-seks faste piger, som jeg, efter mange år i felten, altid besøger, har alle evnen, lysten, tiden, hjertet, hukommelsen og hjernen til at skrive personligt med mig. Også udenfor kontortid. Ikke konstant naturligvis, men en dejlig gang imellem. Og præcis derfor er det hos dem, jeg lægger min hvide kuvert med ca. 2000 kr i med jævne mellemrum, når vi har gennemført det ofte ti minutter lange velkomst-kys, og inden vi skal videre til andre ting.

Værd at lade sig inspirere af?

Jeg synes det. Ved godt at jeg har mange idiotiske kønsfæller derude, der generer pigerne med tåbesnak og tosserier. Ned i havet med dem. For mere end mange aner betyder denne nærhed, denne personlige kontakt, meget for mange af os mænd. Det er en sællert og en game changer i sig selv. En perfekt måde at skille sig ud på. Tænk, en smuk pige skriver til mig og spørger hvordan jeg har det, og om vi snart skal ses.

Ja, det skal vi.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 13 minutter siden:

Inspireret af en anden tråd herinde om " at der ikke bliver svaret tilbage", slog det mig, at én bestemt ting er påfaldende i mit pigekartotek.

De fem-seks faste piger, som jeg, efter mange år i felten, altid besøger, har alle evnen, lysten, tiden, hjertet, hukommelsen og hjernen til at skrive personligt med mig. Også udenfor kontortid. Ikke konstant naturligvis, men en dejlig gang imellem. Og præcis derfor er det hos dem, jeg lægger min hvide kuvert med ca. 2000 kr i med jævne mellemrum, når vi har gennemført det ofte ti minutter lange velkomst-kys, og inden vi skal videre til andre ting.

Værd at lade sig inspirere af?

Jeg synes det. Ved godt at jeg har mange idiotiske kønsfæller derude, der generer pigerne med tåbesnak og tosserier. Ned i havet med dem. For mere end mange aner betyder denne nærhed, denne personlige kontakt, meget for mange af os mænd. Det er en sællert og en game changer i sig selv. En perfekt måde at skille sig ud på. Tænk, en smuk pige skriver til mig og spørger hvordan jeg har det, og om vi snart skal ses.

Ja, det skal vi.

Helt enig! Jeg besøger kun glædespiger, der har besvaret min mail eller sms. Hende, jeg besøger nu, skrev et langt svar tilbage og tilføjede, at jeg var meget velkommen, og fortalte desuden en del om sin hverdag på klinikken. Den slags varmer og beroliger en førstegangskunde!

Redigeret af henlan

Skrevet
  • Author

Tak for sin respons. Din GP er et perfekt eksempel. Hun har evnen og dannelsen til at inkludere, varme og ja, fortrylle.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 40 minutter siden:

Bingo - nu kender jeg dig. Det eneste jeg ikke kan mindes er dit tidligere alias, som du fornærmet slettede. Hvad var det nu det var? 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 8 minutter siden:

Tak for sin respons. Din GP er et perfekt eksempel. Hun har evnen og dannelsen til at inkludere, varme og ja, fortrylle.

Signor Cuoco skrev, for 25 minutter siden:

Jeg er også glad for hendes selskab, som ikke kun handler om sex.

Skrevet

Min faste thai kvinde skrev en julehilsen til mig :D. Og jeg havde dårlig samvittighed for jeg havde ikke besøgt hende længe eller forklaret hvorfor.

Så jeg skrev tilbage at jeg 1: ikke havde fået andre kvinder end hende :P 2: Ikke var alvorligt syg ( det var jeg i januar 2022 og derfor besøgte jeg hende ikke læænge), og 3: ikke manglede penge til at besøge hende.

Men diverse smådårligdomme, bivirkninger af medicin og generel manglende lyst til kvinder sikkert pga vinter mørke og vejr havde holdt mig væk.

Jeg lovede hende at jeg ringer til hende når jeg igen er klar til leg med kvinder. Kunne se af hendes svar at hun drog et lettelsens suk og sendte maange kys. :)

Skrevet

Jeg kan ikke være mere enig med dig!

Jeg er meget venlig når jeg kontakter pigerne og helt ærligt -jeg gider ikke at de ikke svarer eller den tinder agtig samtale med spm som:

Hvor gammel er du? Kan du fortælle lidt om dig selv? Kan du sende mig et selfie? Jeg forstår ikke den procedure - man leder altså ikke efter en Tinder date når man kontakter en GPE og hvis man ikke svarer hvad de forventer at høre så er der tavshed

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet

Ja, kan kun tilslutte mig indlæggene.

Det er så dejligt når man får svar fra pigen/ pigerne, på ens mail eller sms. Det behøves ikke være langt, blot det at der lægges mærke til at pigen syntes at nogle syntes at  netop de er attraktive og at de føler sig værdsat eller kan svare hvis man har uddybende spørgsmål før et evt. møde.

Det er så også fint at man efter mødet kan sige tak for oplevelsen.

Redigeret af ppd

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Hvad var det nu det var? 

Hint: "følsom fluffer" :)

Skrevet
  • Author
moden libertiner skrev, for 2 timer siden:

Min faste thai kvinde skrev en julehilsen til mig :D. Og jeg havde dårlig samvittighed for jeg havde ikke besøgt hende længe eller forklaret hvorfor.

Så jeg skrev tilbage at jeg 1: ikke havde fået andre kvinder end hende :P 2: Ikke var alvorligt syg ( det var jeg i januar 2022 og derfor besøgte jeg hende ikke læænge), og 3: ikke manglede penge til at besøge hende.

Men diverse smådårligdomme, bivirkninger af medicin og generel manglende lyst til kvinder sikkert pga vinter mørke og vejr havde holdt mig væk.

Jeg lovede hende at jeg ringer til hende når jeg igen er klar til leg med kvinder. Kunne se af hendes svar at hun drog et lettelsens suk og sendte maange kys. :)

Sådan en hilsen er da lige til at blive rask af. Tak for din rørende kommentar.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.