Hop til indhold

Recommended Posts

Prøver lige her også:

Nogen der kender en sugarbabe på fyn der kunne tænke sig at at blive forkælet med lidt sugar? Så send mig gerne kontaktoplysninger. Jeg er ikke på sugardating.dk af forskellige årsager :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er sikkert plenty med piger på Fyn som vil blive forkælet med lidt sugar. Hvis det er dit eneste krav tænker jeg at du kan tage til hvilken som helst by på Fyn og bare dele ud penge på gaden til tilfældige piger du møder, tænker nok at der er mange som takker ja til gratis penge ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lucullusb skrev, for 8 minutter siden:

Der er sikkert plenty med piger på Fyn som vil blive forkælet med lidt sugar. Hvis det er dit eneste krav tænker jeg at du kan tage til hvilken som helst by på Fyn og bare dele ud penge på gaden til tilfældige piger du møder, tænker nok at der er mange som takker ja til gratis penge ;) 

Hej Lucullusb. Jeg kan godt rumme at du er sjov og jeg har ja hatten på så jeg sidder og fniser lidt her. 

Hvis der er andre bud hører jeg meget gerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, for 1 minut siden:

Hej Lucullusb. Jeg kan godt rumme at du er sjov og jeg har ja hatten på så jeg sidder og fniser lidt her. 

Hvis der er andre bud hører jeg meget gerne :)

Sorry, det var bare for fristende… Jeg bor på Sjælland så kan desværre ikke hjælpe dig med noget konkret. Uanset, held og lykke! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, for 13 timer siden:

Prøver lige her også:

Nogen der kender en sugarbabe på fyn der kunne tænke sig at at blive forkælet med lidt sugar? Så send mig gerne kontaktoplysninger. Jeg er ikke på sugardating.dk af forskellige årsager :)

 

 

Det har ofte været diskuteret tidligere, men tager den gerne igen. I sugardating er det pigen som afgør hvem hun giver sine personlige kontakt oplysninger til. Som udgangspunkt er det personer hun tænker at hun, efter en dialog og på baggrund af evt. billeder, kunne tænke sig at mødes med. At man så efterfølgende deler disse oplysninger med andre mænd- det vil være et alvorligt brud på den tillid hun viser.

Så du må på en af sugardating siderne, og selv få kontakt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sugardad aarhus
Anderss skrev, for 14 timer siden:

Prøver lige her også:

Nogen der kender en sugarbabe på fyn der kunne tænke sig at at blive forkælet med lidt sugar? Så send mig gerne kontaktoplysninger. Jeg er ikke på sugardating.dk af forskellige årsager :)

 

 

Jeg har to kontakter, send dit mobil nr. - så videregiver jeg det til de to sugarbabes !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Mr.NiceGuy1980 skrev, for 2 timer siden:

Det har ofte været diskuteret tidligere, men tager den gerne igen. I sugardating er det pigen som afgør hvem hun giver sine personlige kontakt oplysninger til. Som udgangspunkt er det personer hun tænker at hun, efter en dialog og på baggrund af evt. billeder, kunne tænke sig at mødes med. At man så efterfølgende deler disse oplysninger med andre mænd- det vil være et alvorligt brud på den tillid hun viser.

Så du må på en af sugardating siderne, og selv få kontakt.

jo , og de vælger så den som vil give bedst
Nogle kan jo sige de godt vil mødes med andre og man må give oplysninger videre
Men det er lidt at leve på nas, at spørge her, et abonement koster 250 for 14 dage, så kan man jo prøve selv. Og få en ide om hvad lommepengene rækker til 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 7 timer siden:

jo , og de vælger så den som vil give bedst
Nogle kan jo sige de godt vil mødes med andre og man må give oplysninger videre
Men det er lidt at leve på nas, at spørge her, et abonement koster 250 for 14 dage, så kan man jo prøve selv. Og få en ide om hvad lommepengene rækker til 

Min oplevelse er væsentligt mere nuanceret! Der er selvfølgelig dem som kun går efter pengene. Men gider man bruge tiden på dialogen, og selv går liiiige lidt længere end bare at søge sex for penge, så er der rigtig mange pige som er lidt ligeglad med om beløbet er mindre end det normale..... og efter 2-3 møder med gode oplevelser, så er de endnu mere ligeglad:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

ff det gik galt kan ikke slette 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Mr.NiceGuy1980 skrev, for 1 time siden:

Min oplevelse er væsentligt mere nuanceret! Der er selvfølgelig dem som kun går efter pengene. Men gider man bruge tiden på dialogen, og selv går liiiige lidt længere end bare at søge sex for penge, så er der rigtig mange pige som er lidt ligeglad med om beløbet er mindre end det normale..... og efter 2-3 møder med gode oplevelser, så er de endnu mere ligeglad:)

Jeg skriver pænt og uden at nævne beløb eller andet og fortæller jeg ikke søger korte møder
her er hvilke svar jeg har fået sidst
Hvad er din adresse og hvad vil du give for et møde ?
hvor er du sød, har du bil så kan vi gøre det der
hvor er du sød, 2500 med sex ?
lyder dejigt lad os kaste os ud i det
hvis vi mødes til en hyrdetime er 2000 fint , hvis din by passer
du virker sød 3500 så har vi en aftale
Osv osv
så jo det er en fin dialog, og ingen går ned i pris eller er ligeglade med penge 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...