Hop til indhold

Josepine..uden h...Viborg

Featured Replies

Skrevet

Skriver med hende. Hun skriver at "hun er tilbage". Har dog aldrig set hende før på AL

Skrevet
  • Author

Har heller aldrig set hende før....hmm...lyder spændende, hvis du får en aftale i hus.

Skrevet

99,9% sikker på at det er fake - alle alarmklokker ringer... vil ikke være overrasket over hvis næste opslag vedr. denne annonce er endnu en som har lavet forudbetaling og er blevet taget i r....

Skrevet
HornyTurtle skrev, for 33 minutter siden:

99,9% sikker på at det er fake - alle alarmklokker ringer... vil ikke være overrasket over hvis næste opslag vedr. denne annonce er endnu en som har lavet forudbetaling og er blevet taget i r....

hvilken alarm klokker mener du der ringer udfra annoncen ? Men tror også lidt det er en fake agtig profil.

Men håber jeg tager fejl.

Men dog først efter at havde kontakte, ser jo rigtig godt ud på de profil billeder. 

så tog kontakt, først lang tid

inden der kom svar. Da var det forsendt for mig at lave en aftale. vi snakker omkring 2 timer.

Dernæst uden at jeg har kontakte kom besked dagen efter om i dag. Så skrev jeg lidt frem og tilbage.

Men kunne ikke den dag, så skrev måske i morgen vi kunne lave en aftale. Der ender den så.

Så nu glæder jeg mig bare til mine favorit piger kommer tilbage fra ferie, dem kan man regne med.

Har også haft noget bøvl med en kontakt med Norske Lena. Så efterhånden klart man ikke gider når annoncen.

viser sig at være en dansk eller skandinavisk pige. Man ved aldrig om det fake eller de er på stoffer desværre.

Redigeret af TT123

Skrevet
TT123 skrev, den 6.1.2023 at 15:58:

hvilken alarm klokker mener du der ringer udfra annoncen

ALT !!!

Annoncen er også allerede slettet igen - der popper rigtig mange nye annoncer op hver dag i tiden, og langt de fleste kan man ud fra sprog, ordstilling, billeder, priser, kontaktform mm. ret hurtigt smide i fakekassen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.