Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er efterhånden meget sjældent, at jeg kan skaffe et godt alibi, så pigebesøg er muligt. I går havde jeg et perfekt af slagsen, og endda omkring vestegnen hvor udbuddet af danske piger er noget større, end Midt-og Vestsjælland.

Jeg havde godt nok tidligere kigget på Simone, men hendes og mine tider har aldrig passet sammen, det gjorde de så i går. Hun har et par blandede anmeldelser, det negative er mest omkring vægt/størrelse, og rummet i kælderen ikke er så luksuriøst. Ting der i hvert tilfælde ikke afskrækker en gammel Viking, der har set mjøddrikkende skjoldmøer, i primitive køjer, som alligevel var yderst tiltrækkende.

Jeg sendte en sms hvor jeg spurgte om en tid, den blev hurtigt besvaret positivt, og vi havde en aftale i et diskret rækkehus i Tåstrup. Jeg startede med et udmærket bad, hvorefter jeg som ventet blev vist ned i kælderen, som andre også har beskrevet. Nuvel – jeg kan godt se det ikke ligner brudesuiten på Hilton, men der er hvad man behøver, og sengen er nok ikke et eller andet designer mærke. Til gengæld var den udmærket og solid, ja den kunne være bygget af en skibstømrer i spejlhugget egetræ, og så jeg var helt fri for disse underlige hyl og skrig fra en seng der ikke magter vægten af mit legeme. Rengøring og hygiejne var helt i top, og det tæller mere for mig end designer møbler, panorama udsigt og fotomodeller.

Hvis man er til store ægte babser, er Simone et must, og de er ikke kun til pynt, nej de må bruges som var man kærester. Annoncen lyder mere PFE end GFE, men jeg havde nu ingen problemer med kæreste illusionen, det kan selvfølgelig have noget med kemi at gøre, og vi kunne faktisk tale sammen om mange ting, hvilket jo er en stor fordel for mig. Simone er MILF i bogstavelig forstand, så hvis man er ude efter en åleslank 19 årig bimbo, skal man søge videre. Hvis man er til en naturlig MILF, kan jeg klart give Simone min bedste anbefaling. Det er en stor fordel, at man ikke på forhånd skal vælge hvilke ydelser man ønsker, fordi det er tiden man betaler for, og så er alt inkl. Jeg oplevede ikke nogen forbehold, og alt kørte helt naturligt, som om vi havde været sammen mange gange før, jeg har sjældent fået en så god oplevelse, og den skal helt sikkert gentages, nå lejligheden byder sig.

BR

Skrevet

Simone har tidligere haft fisting med på menuen, men det er ikke længere nævnt i annoncen. Det er hendes soleklare valg, men derfor kan man godt komme til at savne det, det var en stor fornøjelse hvergang. 
Det er stadig billige priser, hun kører med. 

Skrevet

Simone var også for mig en særdeles dejlig oplevelse. Hun var bare "på"  klar på intensitet og nærvær. Mine varmeste anbefalinger.

Sterling 

Skrevet

Jeg har vel snart besøgt simone 10 gange og altid gået tilfreds derfra. 

Skrevet
AntonH skrev, for 2 timer siden:

Simone har tidligere haft fisting med på menuen, men det er ikke længere nævnt i annoncen. Det er hendes soleklare valg, men derfor kan man godt komme til at savne det, det var en stor fornøjelse hvergang. 
Det er stadig billige priser, hun kører med. 

Ja hun kunne virkelig noget som jeg ikke har oplevet andre steder mht fist. 

Skrevet

Og hendes sprøjteorgasme kan også noget, skal helt sikkert snart besøge hende igen. 

Skrevet

Er der mon nogen som har haft kontakt med hende i dag? Efter længere korrespondance sluttede alt kontakt bedst som min første aftale skulle lukkes, men måske svarer hun ikke på en søndag?

• 7 months later...
Skrevet

Hun har fået det på menuen i annoncen igen - men svarer ikke rigtig på sms, og så bliver det svært

Skrevet

Jeg har også oplevet at der ikke bliver svaret tilbage.. Måske har hun travlt.. 

Skrevet

Jeg kan kun bekræfte alt ovenstående, hun er sød og villig … nærmest fri leg 

men kælderen er lidt til den skumle side uden at være nederen, bare trist .. selv med lidt charme fra jule lyskæde mm 

Hun er bestemt ikke slank men decideret kraftig uden at være sart nok ikke en jeg opsøger igen

Men supert blow og jeg sprøjtede hende direkte ned i halsen … det havde hun vist ikke prøvet så dybt før :) 

Vi kom igennem alle huller med stor succes's

Fisting legede vi med uden at jeg kan sige det blev til fuld fisting… vi havde ikke tiden;) 

I vurdere selv om en høj bmi hvor der er ca 20 kilo ekstra om livet og røven … men også give noget med store tunge bryster ;) 

god fornøjelse 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.