Hop til indhold
Isaknel

mest høflige i hele verden og billige plus god massage med hj

Recommended Posts

Fedtøre skrev, for 4 minutter siden:

Er næsten på vej, lyder rigtig hyggeligt. Dog mangler vi svar på, om der tilbydes ekstra, feks handjob??

Pssst.  Der står i overskriften at der tilbydes hj 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 7 timer siden:

Pssst.  Der står i overskriften at der tilbydes hj 

Men det står ikke i annoncen, og vil det sige at det kun er HJ der tilbydes af ekstra?

Redigeret af Ronaldo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 1 minut siden:

Øh nej, det står ikke nogen steder…

Prøv at læse overskriften for denne tråd... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, Lige nu:

Prøv at læse overskriften for denne tråd... ;)

Jeg opdagede det lige efter jeg havde trykket send. Så var inde og lave det om igen, men du var for hurtig. :biggrin:

undskyld…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 2 timer siden:

 

undskyld…

Jeg beklager også min næsvise kommentar, og så endda på en fredag ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke på adressen passer -for de er flyttet til Vissenbjerg, Odensevej 130 - https://annoncelight.dk/showad/332475 det er også samme sted her koster en time blot 450kr.;-) Begge telefonnummer har været brugt i Nørre Åby -og nu holder de til i Vissenbjerg... Ved ikke rigtigt hvad det er de forsøger... -måske når de mangler kunne sætter de den billige annonce i -men hvorfor de ikke ændre adr. er underligt. Når det er 2 andre piger i Nørre Åby med en helt anden mutter... Og tror ikke på de samarbejder -og udveksler piger på adresserne....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bliver man så ignoreret på sms, og ringer man siger tlf.svaren -at det er ukendt, hvem nr. tilhøre. Måske det betyder jeg er blevet blokket... -Efter jeg besøgte dem -booket på det her nr./annonce -men blev afkrævet efter den anden -det var jeg så lidt forberedt på -så jeg viste hende denne annonce -og min sms -hvor jeg havde booket -så var det pludselig "lige meget" hun var kun en der "arbejde der" -det svar har jeg også hørt tidligere -når jeg har spurgt/forholdt dem -noget der ikke er som de annoncere -f.eks. adressen...

Det er for useriøst -hvis de kun bruger denne annonce for at lokke kunder til -også når de skal betale -er det pludselig en anden pris -og det er jo lige meget at det kun er 1 50ere (+100kr. efter kl.19 )-det er jo princippet i det -og du forsætter med at skrive den gamle adresse -selv om de ikke har været det i flere måneder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror faktisk,    den bedste til at svare ,   er  "Isaknel,"     menes ,  ham der startede tråden .

Han sendte jo et Link,  med tlf og adr .   Så han må jo kunne svare på ,  Hvornår han sidst var der,  og om ,

link. adr  er stedet hvor massagen foregik .  Så lad os håbe han stadig følger sin egen tråd !! og snart vender tilbage med svar . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 10 timer siden:

Tror faktisk,    den bedste til at svare ,   er  "Isaknel,"     menes ,  ham der startede tråden .

Hvis du så lige havde sat et lille @ foran hans profilnavn, så ville der ringe en lille klokke, næste gang han logger på. ;) @Isaknel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, den 6.1.2023 at 05:14:

Tilbyder de seksuel pirren og ydelser udover den gode service og massage?

nej , men de er meget høflige. Det er nogle måneder siden, at jeg var der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, den 10.1.2023 at 18:01:

Hvis du så lige havde sat et lille @ foran hans profilnavn, så ville der ringe en lille klokke, næste gang han logger på. ;) @Isaknel

jep--lige set det nu:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 10.1.2023 at 00:16:

Nu bliver man så ignoreret på sms, og ringer man siger tlf.svaren -at det er ukendt, hvem nr. tilhøre. Måske det betyder jeg er blevet blokket... -Efter jeg besøgte dem -booket på det her nr./annonce -men blev afkrævet efter den anden -det var jeg så lidt forberedt på -så jeg viste hende denne annonce -og min sms -hvor jeg havde booket -så var det pludselig "lige meget" hun var kun en der "arbejde der" -det svar har jeg også hørt tidligere -når jeg har spurgt/forholdt dem -noget der ikke er som de annoncere -f.eks. adressen...

Det er for useriøst -hvis de kun bruger denne annonce for at lokke kunder til -også når de skal betale -er det pludselig en anden pris -og det er jo lige meget at det kun er 1 50ere (+100kr. efter kl.19 )-det er jo princippet i det -og du forsætter med at skrive den gamle adresse -selv om de ikke har været det i flere måneder.  

ja jeg tror også, at de skifter adrresse ind i mellem, men har kun været ved dem, da de var på det sted i linket. Men dårlig stil, hvis de ignorere. Jeg har en gang udover dengang jeg var der skrevet og der skrev de tilbage, at der var lukket for i dag, men det var inden for deres åbningstid. Tror kun, at de udøver massage og ikke mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, den 6.1.2023 at 19:23:

Men det står ikke i annoncen, og vil det sige at det kun er HJ der tilbydes af ekstra?

ja-tror kun, at det er handjob og så kan der som jeg forstod det betales 100 mere for, at den ene er nøgen. Den anden var kun med en del af tiden og ike til det mere erotiske

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, den 6.1.2023 at 15:39:

Vil det sige 400 for en time med 4 hænder? Er de nøgne under massagen? Hvilken alder vil du gætte på de er?

jeg var der kun i halv time og kun den ene var med i den mere erotiske del af akten:) svært at sige med alder ca 50 er mit ud, men svært at vurdere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...