Hop til indhold
GIANT COCK

Takira Odense

Recommended Posts

Hun er Thai..

Har været hos hende 2 til 3 gange. Hun er ok sød og giver god sex. Men mine besøg hos hende stoppet, da hun ringe til mig om aften KL.23.00 og op til flere gange den pågældende aften/nat. Hun var fuld og ville gerne mødes med mig. Men heldvis var konen da på nat :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende mener hun kaldte sig mayo på det tidspunkt fik et chok da jeg kom ind på stedet tomme øldåser overalt og hun sad og drak rødvin ,hun var så fuld at hun var ved at falde da hun rejste sig så jeg takkede pænt nej tak og gik igen

Efterfølgende ringede hun også til mig men opgav da jeg ikke svarede på hendes opkald

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha ja hun har også haft ringet til mig og forsøgt at kontakte mig over lang tid efter besøg, hun ville ikke have penge, skulle bare komme på besøg. Hun virker lidt farlig. Hun hoppede også direkte på min pik uden gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 pokerface2000 skrev, den 6.1.2023 at 08:33:

Hvad er alder ? Er hun pæn med gode bryster ? Er stedet privat ?

 

MisterNobody skrev, den 17.1.2023 at 23:13:

Hvor i Odense ? Cirka ?

 

Hun er godt oppe i alderen, ikke den kønneste, men ret store bryster. Da jeg besøgte hende var det på en massageklinik på sdr. boulevard, og køkkenet var fyldt med andre thai'er som rigtig fik hygget sig over at der kom besøg

Redigeret af HardLove

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...