Hop til indhold

Milf ved randers

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Det er vel en helt anden?

Og, jeg har bedst tid i dag

Skrevet

Har ikke prøvet hende...

Men, både denne annonce og den foreslåede " donna" ligner både på billeder og tekst de annoncer som "vendelbomanden" plejer at indrykke.

Billederne plejer at være FAKE

Skrevet
GlatM skrev, for 8 timer siden:

ligner både på billeder og tekst de annoncer som "vendelbomanden" plejer at indrykke

Det er ikke rigtigt - i Vendelmandens annoncer plejer der altid at stå , at man skal skrive pigens navn - ellers kan han vel ikke holde styr på de forskellige annoncer ... Og nej - det er ikke mig trods sammenfaldet i mit nick og den omtalte pimp ...

Skrevet
  • Author

Hende jeg spurgte til, holder til på motellet, så hvis hun har lånt det, såååååå

Skrevet
GlatM skrev, den 5.1.2023 at 15:42:

Har ikke prøvet hende...

Men, både denne annonce og den foreslåede " donna" ligner både på billeder og tekst de annoncer som "vendelbomanden" plejer at indrykke.

Der er ikke snydt med Donna´s fotos, selv det dress der brugt på billederne er hun iført når hun lukker op.

Skrevet
Pite skrev, for 6 minutter siden:

Der er ikke snydt med Donna´s fotos, selv det dress der brugt på billederne er hun iført når hun lukker op.

Donna? Er det ikke Eva og Rikke der er linket til?

Skrevet
FYAL skrev, for 2 minutter siden:

Donna? Er det ikke Eva og Rikke der er linket til?

den foreslåede " donna" ligner både på billeder og tekst de annoncer som "vendelbomanden" plejer at indrykke.

• 1 year later...
Skrevet

Otte Fik du nogensinde mødt hende, nu når du havde en tid med hende?

Redigeret af FeetLover

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.