Nordboen 1 Skrevet 4. Januar, 2023 Jeg skal et smut til Aalborg og har stor lyst til at besøge en Domina. Jeg er nybegynder, så det skal være en, som er super god til at guide en ny som mig:-) Jeg ved ikke helt, hvad en seance skal indeholde, men det kommer nok. Jeg er i tvivl om jeg skal finde en "fuldblods" domina eller en af de mange, som har det på deres lange liste over ydelser. Kan frygte, at det i det sidste tilfælde kun ender med silketørklæde viklet om håndledene, hvor i mod en fuldblods måske nærmest tager "livet af mig":-)Jeg er ikke til slag, pisk m.v., så det er mere piringsdelen og det at blive fikseret eller brugt, som tænder mig. Har nogen herinde erfaring, som I vil dele ud af, og kan I anbefale en domina eller domina-lookalike i Aalborg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 5. Januar, 2023 (edited) Lady Stella har sit eget sted i nærhed af Ålborg samt hun rejer lidt rund i landet. https://annoncelight.dk/profile/Multi+leg Redigeret 5. Januar, 2023 af Jyske Coco Erotik massør Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg