vovse 76 Skrevet 4. Januar, 2023 Der er spurgt før, men gad vide om der er nogen der er kommet forbi siden da, som ved hvad man kan forvente... Fræk januar! - Annoncelight Teorier er der sikkert mange af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 941 Skrevet 4. Januar, 2023 vovse skrev, for 19 minutter siden: Der er spurgt før, men gad vide om der er nogen der er kommet forbi siden da, som ved hvad man kan forvente... Fræk januar! - Annoncelight Teorier er der sikkert mange af Hun har haft flere annoncer igennem længere tid. Har aldrig læst en anmeldelse, men det virker ærligt talt også noget underligt, at der, i alle hendes annoncer, skal være mørke. Det må der ligesom være en grund til, og jeg tror ikke det er fordi hun synes det er frækt. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 4. Januar, 2023 Tænker det samme, lyder ikke direkte forlokkende med en mørk gang… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 76 Skrevet 4. Januar, 2023 Jeg er helt enig, men tænker at mon snart ikke der er en eller anden der har været forbi, som kunne bringe lidt lys i mørket 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keyser Skrevet 5. Januar, 2023 For år tilbage morede jeg mig en del over annoncer fra en bruger, som kaldte sig for “SutteTeusen”. Vedkommende tilbød dengang blowjobs gennem brevsprækken i sin dør (!). Måske er vedkommende blevet mere modig, og er begyndt at invitere mænd indenfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg