Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa. Da jeg er helt ny til thai verden, og ikke rigtig kender de forskellige steder.

Af dem der er aktive i Vejle PT hvem ligger så godt diskret da det er et kæmpe must for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

De fleste steder har en bagindgang man kan benytte. Dog er der enkelte steder der ikke har. Hvad et diskret? Så det er nok nemmest du prøver dig frem og får en adresse og derefter ser på Maps og spørger om bagindgang er muligt! Ellers må du ud og købe skæg, hat og briller :-)

Har du nogen konkrete piger du har øje til så prøv at poste link til dem her. Så kan folk nok hjælpe. 

-lurik

Redigeret af lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa og velkommen til…

Der er sådan set ikke nogle steder som ikke har en bagindgang eller baggård som kan benyttes. Kan kun mindes den i Havnegade, hvor man går ned af et par trapper, men stadig for fuld skue.

Men vil foreslå at du forhøre dig når du kontakter dem, om det er muligt at benytte en anden indgang end ud til gaden. Er selv fra byen, så det betyder også noget for mig.

Lad os høre hvad du vælger og om dine oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del7100 skrev, for 6 timer siden:

Hejsa og velkommen til…

Der er sådan set ikke nogle steder som ikke har en bagindgang eller baggård som kan benyttes. Kan kun mindes den i Havnegade, hvor man går ned af et par trapper, men stadig for fuld skue.

Men vil foreslå at du forhøre dig når du kontakter dem, om det er muligt at benytte en anden indgang end ud til gaden. Er selv fra byen, så det betyder også noget for mig.

Lad os høre hvad du vælger og om dine oplevelser.

Dem i Havnegade har også en bagindgang hvis man går ind af porten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...