Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Slet ingen der kan bidrage med noget spændende nyt derfra ?

Så må man jo selv afsted....hehe

Skrevet

Slet ingen der kan bidrage med noget spændende nyt derfra ?

Så må man jo selv afsted....hehe

Ja, se at komme af sted.

Og husk en lige anmeldelse efterfølgende :cool:

• 2 weeks later...
Skrevet

Nogen, der har skaffet erfaringer på dette sted?

Jeg fandt ud af, at man bør ringe inden man dukker op. For der var ingen respons, da jeg uanmeldt ringede på døren for et par uger siden.

Da jeg senere ringede ind, kunne vi desværre ikke finde en passende tid, men til orientering koster en time 400 kr.

Mvh Brunata

• 1 month later...
Skrevet

hejsa...ja det er altid en god ide at ringe først...... der er to piger der nu......dkk 400 for en times massage....resten må man vel aftale med dem...Det er lidt bøvlet at finde, men det er ok....ikke lige ud til vejen.. :)

Skrevet
  • Author

hejsa...ja det er altid en god ide at ringe først...... der er to piger der nu......dkk 400 for en times massage....resten må man vel aftale med dem...Det er lidt bøvlet at finde, men det er ok....ikke lige ud til vejen.. :)

Tak for info, men kan du ikke bidrage med lidt mere ? ;-)

Skrevet

Har kun prøvet den ene tror det er hende der hedder Yajai .... det lød sådan..ganske kønt ansigt.hun er egentlig meget sød. smiler og taler også et nogenlunde dansk....massagen var 7/10 og tror også jeg kunne få mere, men spurgte ikke, hun prøvede at lige strejfe lillebror.....kommer gerne igen hvis jeg kommer på de kanter.....Den anden pige lukkede mig ind, og hun var meget ordinær men smilede da ...

Skrevet
  • Author

Har kun prøvet den ene tror det er hende der hedder Yajai .... det lød sådan..ganske kønt ansigt.hun er egentlig meget sød. smiler og taler også et nogenlunde dansk....massagen var 7/10 og tror også jeg kunne få mere, men spurgte ikke, hun prøvede at lige strejfe lillebror.....kommer gerne igen hvis jeg kommer på de kanter.....Den anden pige lukkede mig ind, og hun var meget ordinær men smilede da ...

Super, det er da en udemærket anbefaling ;-)

Jeg sms'ede lidt med hende lige da hun startede, men var svær at få tid hos pga det ene og det andet !

Men hun skriver ganske fint dansk i hendes sms.

Redigeret af frisk fyr nsj

Skrevet

Har været der igen........ det kunne jeg godt vænne mig til..... hyggeligt og også snakkende...det kan jeg godt lide...tror det var ejeren Yajai eller noget lignende..... Klagede over der ikke havde været mange kunder de sidste dage

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.