Hop til indhold

Italienske Allegra

Featured Replies

Skrevet

Ja, mon ikke. 

Hun er noget af det sødeste, og jeg har besøgt hende tre gange nu i hendes hyggelige Frederiksberg-lejlighed. En klassisk italiensk pige med god smag og et begrænset engelsk. Allegra er en dygtig massør. Burde have skrevet en anmeldelse, men jeg har vist været lidt egoistisk. Har dog skrevet om Allegra et andet sted ganske kort.

En time fordeler sig typisk med ca. 35 minutters fremragende massage og 25 minutters blød gfe-sex (dog ikke 69, som hun ikke har på programmet). Man skal kunne værdsætte finesserne her. De blide strøg, de varme sten, de dybe rolige tryk - og så næsten rørende sex bagefter med øjenkontakt.

Jeg er vild med Allegra.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 3 timer siden:

Ja, mon ikke. 

Hun er noget af det sødeste, og jeg har besøgt hende tre gange nu i hendes hyggelige Frederiksberg-lejlighed. En klassisk italiensk pige med god smag og et begrænset engelsk. Allegra er en dygtig massør. Burde have skrevet en anmeldelse, men jeg har vist været lidt egoistisk. Har dog skrevet om Allegra et andet sted ganske kort.

En time fordeler sig typisk med ca. 35 minutters fremragende massage og 25 minutters blød gfe-sex (dog ikke 69, som hun ikke har på programmet). Man skal kunne værdsætte finesserne her. De blide strøg, de varme sten, de dybe rolige tryk - og så næsten rørende sex bagefter med øjenkontakt.

Jeg er vild med Allegra.

@Signor Cuoco Er hun til at kysse med mon? 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 1 minut siden:

Lette strejfende kys, ikke snaverier.

Ja, du skal sikkert finde en anden.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 4.1.2023 at 18:24:

Burde have skrevet en anmeldelse, men jeg har vist været lidt egoistisk. Har dog skrevet om Allegra et andet sted ganske kort.

@Signor Cuoco

Ja, du skrev nu lidt under anmeldelser :)

Men du beskriver bedre her hvad der sker hos Allegra :razz:

Jeg har også været forbi en kold, våd januar dag. Virkelig dejligt! En varm og dejlig kvinde med en bunke varme lavasten. Tiden står stille i hendes selskab.

Og du har ret i at massagen er mere end halvdelen, men også en perfekt optakt til hvad du ret præcist beskriver som rørende sex.

Virkelig anderledes oplevelse end møderne med 25årige polske skønheder, eller brasilianske sexbomber!

Jeg vender også tilbage til Allegras olie og lavasten:wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.