Bamsefyr 224 Skrevet 27. November, 2013 I dag så jeg i den lokale avis at der er kommet en ny thaimassage i Viborg. Klinikken hedder Sondoks Wellness. Hun bor lige ved siden af Føtex. Jeg ved ikke om jeg selv når at komme forbi inden jul ellers ville jeg prøve stedet efter jul. Jeg har desværre ingen telefonnummer på hende lige nu da jeg ikke kommer i Føtex hver dag. Men det kunne jeg jo give som undskyldning. I min søgen efter et nummer til hende kom jeg lige forbi hendes FB profil. Og det giver mig snart lyst til at komme i Føtex http://dinby.dk/viborg-nyt/ny-klinik-i-gravene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
james bond 17 Skrevet 28. November, 2013 Har også set annoncen. Men venter med spænding på om der ydes god massage og måske lidt ekstra, hvilket jeg dog tvivler på.. Men man ved jo aldrig. Hvad med Thaimassage i gravene, er der nogen der har fået noget der ud over dejlig massage? Jeg var hos Surre først på ugen.. Dejlig massage som altid og hj til 600. Men det vil da ikke skade med lidt konkurence Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 224 Skrevet 29. November, 2013 Hvis du mener Wai så har jeg været der et par gange. De vil ikke andet end at give massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg