Hop til indhold
Emptyman

Ladosmødes, 26, Hvidovre: Virker til at være en scammer

Recommended Posts

Hun har flere profiler derinde med samme billeder, og i hendes svar på henvendelse anmoder hun bare om at få sendt penge over MobilePay som det første, før der overhovedet kan aftales noget eller blot skrives lidt mere. Hun medsender sit rigtige nummer, og med dette kan pigen bag identificeres; der er tale om pigen på billederne, men hun er betydeligt mindre attraktiv samt større på hendes billeder på de sociale medier.

https://sugardaters.com/da/profile/q1W5JwyDZl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været på længe og også med billeder uden ringen i læben og med et “større udtryk” i ansigtet.

Jeg er en gang været tæt på at mødes og der var ikke betaling forud, men der var noget med lejligheden og hele situationen som gjorde mig utryg. Jeg er ikke den utrygge type, men det var ikke hendes lejlighed og ja, ejeren, en fyr, kunne komme, men det regnede hun ikke med bla bla. Jeg kan selvfølgelig ikke sige om der pludselig stod en fyr der, bedste som pengene lige havde skiftet hænder, men der var lidt lunkent ved det og jeg trak mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

jeg har haft aftale med hende i Hvidovre, det var intet problem og intet med forudbetaling. Takkede dog nej af en grund jeg ikke husker
hun er anmeldt som rodet og måske ex misbruger, i en anden tråd, husker ikke hendes navn dengang
Hun har konstant mindst to profiler
'Det må være dig som har gjort hende utryg, siden hun ville have penge i forvejen. Der er flere som har mødt hende uden problemer

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 22 minutter siden:

'Det må være dig som har gjort hende utryg, siden hun ville have penge i forvejen. Der er flere som har mødt hende uden problemer

Næ, jeg skrev bare et helt almindeligt hej og hvad hun søgte, og så kom der et standardsvar med "overfør 700 kr. til xxxx nu så kan vi finde ud af noget". Hun har ikke engang tjekket min profil. Måske har hun tidligere lavet møder, som du påstår, men prøver måske bare at scamme nu. 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Emptyman skrev, for 4 timer siden:

Næ, jeg skrev bare et helt almindeligt hej og hvad hun søgte, og så kom der et standardsvar med "overfør 700 kr. til xxxx nu så kan vi finde ud af noget". Hun har ikke engang tjekket min profil. Måske har hun tidligere lavet møder, som du påstår, men prøver måske bare at scamme nu. 

pas, hun gør det ikke med mig og en del andre herinde jo 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været aktiv længe og er normalt seriøs. Men da jeg besøgte hende for ca 3 år siden havde hun tydeligt et misbrugsproblem. Jeg gik derfor igen selv om hun var meget kælen og erotisk med gode fyldige former. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været hos hende. Hun var pæn og ren og sexen var OK. Fint blow og god doggy.

Men hendes lejlighed lignede et bombekrater. Da jeg ville låne badet efterfølgende kunne det ikke lade sig gøre. Det fungerede ikke.

Så hun er ikke en, som jeg vil besøge igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også været hos hende. Hun var pæn og ren og sexen var OK. Fint blow og god doggy.

Men hendes lejlighed lignede et bombekrater. Da jeg ville låne badet efterfølgende kunne det ikke lade sig gøre. Det fungerede ikke.

Så hun er ikke en, som jeg vil besøge igen

 

Kan bekræfte lejligheden var "nusset". En pige der desværre har det svært med livet og jeg fik oprigtigt ondt af hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

tak for svarene, selv om de er negative, så passer de ikke med oplægget her. Så rart man ikke bare kan svine andre til, fordi man selv har kvajet sig i sin henvendelse  og fået svar på tiltale af pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...