oros 490 Skrevet 4. Januar, 2023 (edited) Jeg er for nylig flyttet fra Hovedlandet til Øen og har eftersøgt min fremtidige Massøse. Eftersøgningen er indstillet. Jeg har fundet hende: https://annoncelight.dk/showad/335651 Jeg vidste det næsten allerede , da Ida besvarede min første mail: velformuleret, respektfuld - alene indledningen med "Kære Oros" er næsten fra en anden tidsalder. Efter lidt skriveri og ændring af planer frem og tilbage, fik jeg en tid på årets første hverdag klokken 14.45. Dvs. - det gjorde jeg ikke, det var en time senere. Men jeg stod der og ringede på døren en time for tidligt og forstyrrede. Undskyld til dig, der lå og nød Idas fantastiske behandling. Ida tog det i stiv arm og jeg måtte pænt vente. Men det var værd at vente på. Ida er fantastisk personlighed, en himmelsk massør med en unik indlevelse. En muse... Der er slet ingen tvivl om, Ida nyder at have mig under behandling. Jeg ligger der og bliver fuldstændig afslappet og bare tager imod. Massage, B2B, lingam, pegging, golden shower - alt udført til perfektion mens Ida stille nynner undervejs. Nynne bliver mit kælenavn til hende... D´herrer - Nynne er toppen af selvforkælelse. Godt nytår! Redigeret 4. Januar, 2023 af oros Tilføjelse. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amanduh 163 Skrevet 4. Januar, 2023 Haha, jeg lægger ikke engang mærke til at jeg nynner Tak for de søde ord Ser frem til flere gode oplevelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 248 Skrevet 4. Januar, 2023 Lyder fantastisk! @Amanduh er også højt på min ønskeliste, hvis hun dog bare ville modtage oralsex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jobo 17 Skrevet 4. Januar, 2023 Kan klart tilslutte mig den rosende omtale af Ida. Hun er meget smuk og lækker, begavet og rigtig sød. Besøgte Ida i Valby sidste sommer. Jeg blev fanget af hendes fristende profiltekst, og så ikke mindst hendes venlige og velformulerede svar på mine mails. super god og kompetent behandling, og jeg kan i øvrigt også ønske mig at Ida vil modtage oral, men sådan er det desværre bare ikke. Uanset det skal hun dog besøges igen. Har nogen mon erfaring med hendes blide dominans? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 4. Januar, 2023 Sliksen skrev, for 8 minutter siden: Lyder fantastisk! @Amanduh er også højt på min ønskeliste, hvis hun dog bare ville modtage oralsex Nynne er en muse, så det er vist ikke muligt. Hvis det virkelig var muligt, ville jeg betale dobbelt for at vende hele sessionen på hovedet: Jeg giver, Nynne modtager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2024 Skrevet 4. Januar, 2023 oros skrev, for 3 timer siden: Ida er fantastisk personlighed, Ja!! Fantastisk og unik! Jeg kender Ida fra tidligere - da kaldte hun sig noget andet (jfr. hendes annoncetekst) så for mig bliver hun aldrig hverken Ida eller Nynne ... Jeg nåede kun at besøge hende en enkelt gang dengang, og vi havde nogle gode skriverier ... Jeg håber jeg får lejlighed til at besøge hende igen på et tidspunkt . Især tantra-massage og body2body frister mig ... @Amanduh ... velkommen tilbage ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg