Hop til indhold
Guest ProdigalPete

Kinky live på Snap med GP - nogen som kender nogen?

Recommended Posts

Guest ProdigalPete

Hey alle I erfarne GP-gængere,

Jeg har en lille ting kørende med en dejligt kinky pige i England, hvor vi en gang imellem cammer live på Snapchat, mens vi har sex med andre ;)

Hun tænder på meget forskelligt, så nu spørger hun så til, om jeg ikke kan finde en GP der er frisk på, at jeg cammer hele seancen live, så hun kan følge med i England - altså helt fra starten hvor der bliver betalt.

Det er IKKE noget, som skal optages (derfor også Snapchat), så det er kun i selve momentet, der skal filmes.

Da GP'en også gerne skal lave megafransk, så er det lidt svært at undgå at filme hendes ansigt, selv om det også havde været okay.

Men er der nogen, der kender til en GP, som vil være med på sådan en lille leg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MogensJ

Ved Melinda, som er anmeldt utallige gange, kan filmes. Ved dog ikke hvad hun tager for det og hvad hun vil være med til.

Nu har jeg selv iPhone og kan optage hvad der kører på skærmen. Ved ikke om du kender til den mulighed, men blot så du er klar over det kan optages og gemmes selv på Snapchat.

3757CDF3-7F8B-4098-8C89-CF741AF792BA.thumb.jpeg.dce7b3d069077bc7cba4c455a8ce5722.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ProdigalPete
MogensJ skrev, for 45 minutter siden:

Ved Melinda, som er anmeldt utallige gange, kan filmes. Ved dog ikke hvad hun tager for det og hvad hun vil være med til.

Nu har jeg selv iPhone og kan optage hvad der kører på skærmen. Ved ikke om du kender til den mulighed, men blot så du er klar over det kan optages og gemmes selv på Snapchat.

3757CDF3-7F8B-4098-8C89-CF741AF792BA.thumb.jpeg.dce7b3d069077bc7cba4c455a8ce5722.jpeg

Fedt, tak, hende skal jeg lige tage kontakt til. Og tak for teknisk info :) Det har du selvfølgelig ret i, der er skærmoptage-funktionen. Men den vil jeg sg'u alligevel ikke benytte, hvis ikke pigen er med på det. Er hun bare klar til at lege "live" med mig / os, så har vi indtil nu klaret os virkeligt fint med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ProdigalPete
White Babe skrev, for 5 minutter siden:

Nu spørger jeg sikkert herre dumt, men hvad er en GP? 
Jeg kunne også selv byde ind med at jeg gerne ville være vilje til at prøve dette, både live eller med billeder (:

Hej du,

Tak og det er slet ikke dumt ;) Fandt selv betegnelsen i en anden tråd.

GP er GlædesPige. Om det så er en proff, amatør, en der lader som om eller...det er lidt lige meget :) Hende jeg leger med i England tænder på at lege med på cam, enten som den aktive eller som hende der kigger på. Hun vil også gerne kommanderes lidt rund med, så det er muligt også at befale hende, hvad hun skal gøre - og hun er sg'u med på lidt af hvert ;)

Så det er sådan lidt en online trekant med et twist.

Kunne det være noget for dig at lege sådan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ProdigalPete
White Babe skrev, for 19 minutter siden:

Nu spørger jeg sikkert herre dumt, men hvad er en GP? 
Jeg kunne også selv byde ind med at jeg gerne ville være vilje til at prøve dette, både live eller med billeder (:

Og i øvrigt - WAUW til dit profilbillede. Du ser virkelig lækker og fræk ud. Ville helt sikkert nyde at lege frækt med dig... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MogensJ
ProdigalPete skrev, for 21 timer siden:

Fedt, tak, hende skal jeg lige tage kontakt til. Og tak for teknisk info :) Det har du selvfølgelig ret i, der er skærmoptage-funktionen. Men den vil jeg sg'u alligevel ikke benytte, hvis ikke pigen er med på det. Er hun bare klar til at lege "live" med mig / os, så har vi indtil nu klaret os virkeligt fint med det.

Der var ligeså meget hvis du troede pigen i UK filmer og så ender med at gøre det/misbruge det, så du var klar over risikoen :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ProdigalPete
MogensJ skrev, 1 time siden:

Der var ligeså meget hvis du troede pigen i UK filmer og så ender med at gøre det/misbruge det, så du var klar over risikoen :smile:

Nåhh, tak på dén måde :) Nej det er jeg på ingen måde nervøs for. Hende kender jeg så godt (og har de senere år lavet så mange narrestreger med ;) ), at jeg ved, det kun bliver mellem hende og mig. Ingen af os har nogen interesse i at indvie andre i det. Men det er sgu godt nok lækkert at ha' liggende... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ProdigalPete skrev, den 4.1.2023 at 15:09:

Hej du,

Tak og det er slet ikke dumt ;) Fandt selv betegnelsen i en anden tråd.

GP er GlædesPige. Om det så er en proff, amatør, en der lader som om eller...det er lidt lige meget :) Hende jeg leger med i England tænder på at lege med på cam, enten som den aktive eller som hende der kigger på. Hun vil også gerne kommanderes lidt rund med, så det er muligt også at befale hende, hvad hun skal gøre - og hun er sg'u med på lidt af hvert ;)

Så det er sådan lidt en online trekant med et twist.

Kunne det være noget for dig at lege sådan?

Tilføj endelig min snap: AnneCharlottenk, da man åbenbart kun har 1 svar om dagen herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ProdigalPete
White Babe skrev, for 2 minutter siden:

Tilføj endelig min snap: AnneCharlottenk, da man åbenbart kun har 1 svar om dagen herinde

Nå for pokker ;)

Står der så "Anne100Banne"?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...