Hop til indhold
Guest Fisken31

Sød og stram MILF - Mor26

Recommended Posts

Guest Fisken31

Det var onsdag og som så mange andre aftener sad jeg og kogte foran computeren med EG chatten åben. Pludselig kommer der en ”ny” pige på chatten, Mor26, og snakken falder på dagens strabadser. Mor26 sidder og keder sig så som den gentleman jeg nu engang er tilbyder jeg straks min underholdning. Men som den fornuftige gentleman jeg er kunne jeg godt se at 1.5 times kørsel hver vej var lidt overkill for en halv times underhold. Heldigvis ville skæbnen at jeg 2 dage senere alligevel skulle forbi Vejle egnen hvor Mor26 huserer, så aftalte at udskyde underholden til fredag i stedet. Tror nu nok Mor26 har klaret aftensunderholden selv uden problemer ;)

Nå, men det blev fredag og jeg fik tidligt på dagen en mail fra Mor26 med de praktiske informationer. Timerne var lange på arbejdet, især da lidt overarbejde var nødvendigt før der kunne holdes weekend!

Endelig fri og jeg sætter fiskekutterens GPS til Mor26 angivne koordinater og ser med det samme at kutteren (Grå Grethe – min diesel bil) ikke kan være fremme til lovet tid så skriver for en god ordens skyld at kutteren først er i havn 30 minutter senere end først angivet. Der morses hurtigt tilbage at det bare er i orden. Kan forstå at hun kun har én aftale om dagen, så stress er der ikke noget af.

Ankommer til destinationen hvor Mor26 iført badekåbe venter i døren. Smutter indenfor og hilser på Mor26, hvorefter jeg tager en hurtig skyller. Mor26 er en frækkert, pt. med kort rødt hår, på cirka 165 og 57 kg (fin godstykkelse ). Mor26 sidder klar på sengen i fræk undertøj, vi får hurtigt klaret formaliteterne og begynder at kæle og kys. Det går hurtigt over i gensidig fransk og sex i forskellige stillinger. Må ærligt sige at jeg var lidt skeptisk for mødet med Mor26 eftersom hun har gennemgået 2 naturlige fødsler. Men hold da op det var helt ubegrundet for der er da uden tvivl en som har haft gang i knibeøvelserne. Tog mig selv i at lede efter kejsersnit for det kunne simpelthen ikke passe! Men som hun selv sagde ”så skulle du have prøvet før jeg fødte”. Bare tanken fik næsten søpølsen til at føle sig helt klemt :P Vi sluttede af med et fællesbad hvor Mor26 fik fiskens berømte afslutnings-massage at føle, hun blev helt blind som et lam :D

Mor26 er en almindelig og rigtig sød pige, ikke model og ja der er da lidt strækmærker efter to fødsler men der er alligevel noget charmerende over hende. Desuden havde Fisken også andet i hovedet end deller og mærker :P God indlevelse og lækker sex, så Fisken tog derfra godt tilfreds og med et ekstra stort smil på læben  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lyder virkelig som om Mor26 er et besøg værd, et kæmpe plus i min karakterbog at hun kun har et besøg om dagen.

Og Vejle er jo ikke så langt fra mig :-))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...