Hop til indhold

Recommended Posts

Så kom denne skønne kvinde til Odense.

https://annoncelight.dk/showad/337798

Jeg er jo nok allerede blevet afhængig, så blev nød til at aflægge et besøg mere.

Hold kæft hvor er hun altså dejlig og sjov!

Vi brugte en time sammen igen og det føltes sgu næsten som en date, hvor vi bare sprang lige til det sjove :P

Masser af grin, nussen, dejlige kys og så et af de bedste blowjobs jeg nogensinde har fået og det siger sgu en del! Det har hun altså styr på, så kom i lårfede stråler ;)

Lidt mere snak og kælen og så blev der bappet op fra slap.

Nå måtte jo hellere revanchere mig med en slikketur og den tændte sgu godt op for godten.

På med kondom og så blev der ellers stemplet derudaf. Wow en lækker respons, så tænker hun kunne lide det eller også spiller hun overbevisende :)

Skal dog indrømme, at jeg ikke kom over målstregen i andet forsøg, selvom det var vildt lækkert at være i hende og se responsen. Hun havde vist tømt mig fuldstændigt med det super blow! Valgte at afbryde efter en god omgang, selvom Alice var klar på at fortsætte.

Hyggesnakkede og kælede lidt tid i sengen, til det pludselig gik op for os, at vi da vist skulle se på uret :-o

Et godt stykke på den anden side af timen, var jeg på vej ud af døren igen med et kæmpe smil på læben.

Hun er i Odense ugen ud, men tager så nordpå. Håber sgu at hun kommer tilbage, i noget der er max en times kørsel fra mig, for det her kunne jeg godt vænne mig til på regelmæssig basis!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for god anmeldelse.

Elsker et dejligt blow job af der nyder det ogdet lyder sådan ;)

Dejligt hun sutter til du kom: hvor / hvordan kom du? Ud over ansigtet eller kroppen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alice er en god pige så hun sutter til det slutter;)

Eller de gange jeg har været hos hende til munden er fyldt, det overskydende skyts, er så landet der hvor kanonen pegede hen:D

Tænker at du nok kan få det som du vil have det. Har ikke efterspurgt noget specifikt i den retning, men har ikke oplevet, at hun har sagt nej til noget der er nævnt på menu kortet :)

Er i øvrigt helt enig, det er sgu bedst, når begge parter synes det er sjovt og det virker det i hvert fald til, at hun og jeg har god kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...