Gammel rotte 1256 Skrevet 3. Januar, 2023 Hej. Er der nogen der er stødt på en trans med det navn i København? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NaughtyGuyDK 50 Skrevet 3. Januar, 2023 @Gammel rotte Der ligger en anden efterlysning på samme her - men man bliver heller ikke meget klogere, desværre ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sex lover 99 Skrevet 3. Januar, 2023 Jeg har besøgt hende på Amager. Hun er ung og sød, men alligevel levede hun ikke op Til mine forventninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NaughtyGuyDK 50 Skrevet 3. Januar, 2023 Sex lover skrev, for 18 minutter siden: Jeg har besøgt hende på Amager. Hun er ung og sød, men alligevel levede hun ikke op Til mine forventninger. Fortæl lige lidt mere om, hvorfor det var en skuffende oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 4. Januar, 2023 Jeg tog chancen, da hun og en veninde (Ts) legede på hotel sammen i går. Det var som sådan ok, men heller ikke mere. Hendes pik er meget lille, og ikke særlig aktiv, til gengæld er det meget lækre bryster. Den anden, som jeg ikke ved hvad hedder, var lidt større og fungerede fint. Det blev aldrig det helt store twister-møde, men de lavede heller ikke noget med hinanden, desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 4. Januar, 2023 Gammel rotte skrev, for 5 timer siden: Jeg tog chancen, da hun og en veninde (Ts) legede på hotel sammen i går. Det var som sådan ok, men heller ikke mere. Hendes pik er meget lille, og ikke særlig aktiv, til gengæld er det meget lækre bryster. Den anden, som jeg ikke ved hvad hedder, var lidt større og fungerede fint. Det blev aldrig det helt store twister-møde, men de lavede heller ikke noget med hinanden, desværre. Link ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NaughtyGuyDK 50 Skrevet 4. Januar, 2023 Zar skrev, for 53 minutter siden: Link ?? SD: Shela Mae ellers hendes snap - den kan du lige pb for at få. Har lige fået snaps, hvor hun slanger sig i sengen med veninden - men oplevelsen lyder jo ikke som noget at samle på ... :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg